MERGE COMPLETED! CHECK OUT NEW TRAINING THRESHOLDS

28-10-2025

HEY FOOTBALLERS!

The merge of the Royal and Classic servers has been successfully completed!

In this news post, you’ll find a complete guide to the merge so you know exactly what to expect.

We’ve also updated the training thresholds, adjusting the system to the current realities of the game and the large number of available bonuses.

Here, you’ll find the full configuration of the new server — from training settings and assistants to league rules and time zone details.

We’ve also included a FAQ section with answers to the most frequently asked questions, to clear up any doubts and help you confidently plan the next steps in developing your career and club.

 

NEW TRAINING THRESHOLDS

Starting today, we’re introducing new training thresholds that affect your daily skill bonus.

This change is designed to better reflect the current state of the game and the vast number of available boosts.

Players now have access to many sources of bonuses — cards, items, events, and club boosts — which can collectively increase training efficiency by up to 1800%.

Combined with improvements to the Training Centre, which now allows players to easily complete up to 10,000 trainings per day, the previous thresholds no longer posed a real challenge.

That’s why we’ve decided to raise the training thresholds — to preserve a meaningful sense of progression, fair development, and satisfaction from reaching new milestones.

The thresholds for Energy training costs have also been updated — you can find the new values in the table below.

We’ve also made minor adjustments to training-related challenges:

  • The maximum number of trainings required for the daily challenge has been increased to 12,000.
    Appropriate adjustments will also be made to the calendar challenge that requires completing a specific number of trainings.

 

SERVER CONFIGURATION AFTER THE MERGE

Let’s take a look together at what the game will be like after the Classic and Royal servers merge!

Below, you’ll find information regarding, among other things, the distribution of Credits, the Shop offer, events, the benefits of the Season Pass, as well as the rules for transferring characters and resources.

All of this is to make gameplay even clearer, fairer, and more enjoyable!

 

Basic Settings

Shop Offer
In the Shop, the following goods are available for real money:

  • Credits

  • Season Pass

  • Starter Bundles

  • PowerBoost Bundles 

 

 

Market

  • Market tax: 20% per transaction

  • Minimum fee: 2 Credits

  • Minimum item price: 3 Credits

Card Slots

  • You can unlock 2 card slots per month.

Drop of legendary items

  • The chance of a legendary item drop has been significantly increased in the following packs:

    • Brown

    • Silver

    • Golden

 

Shop offer available for Credits

  • Special Bundles

  • Season Pass Bundles

  • Season Pass
  • Event Bundles

  • Card Packs

 

Assistant Prices

  • Premium Assistant – 720 Credits

  • Training Assistant – 200 Credits

  • Work Assistant – 200 Credits

 

Transfers to Legacy

  • Account transfer is available from the first day of the server’s launch for 30 days.

  • Character transfer cost: 9,500 Credits.

  • Credit transfer cost: 1,000 Credits + 15% of the transfer value, once every 30 days (unlimited in time).

 

Other

  • Option to perform 2 trainings simultaneously.

  • Events as on the Legacy server.

 

Season Pass

  • Season Pass available for 6500 Credits or €22.95

  • Access to Season Pass Bundles for Credits.

  • Access to 5 Energetic Packs (unlocked) daily at 10 Credits each.

  • Access to 7 Card Packs (unlocked) weekly at 100 Credits each.

  • Access to Training, Crafter, Augmentation, and Enchanter Packs (unlocked) – 1 of each type weekly at 250 Credits each.

  • + all features listed in Basic Settings.

 

Credit Distribution System

Sources of Credits

  • Source I: Guaranteed fixed seasonal pool: 1,000,000 Credits. The distribution of credits will start from the second season along with the launch of the SuperLeague, Champions Tournament, and European Tournament.

  • The entire pool from Season 1 will be added to the Season 2 pool. This means that the base pool of 1,000,000 Credits and all fees collected from the market in Season 1 will be included in the Season 2 prize pool, increasing the rewards available for the winners.

  • Source II: 20% tax from market transactions, half goes directly to the reward pool, half stays “in-game,” affecting server stability and economic balance.

  • Source III: Events and special occasions may have their own additional Credit pool.

 

Credit Pool Allocation

  • Promotion to the SuperLeague (60%) – Each team entering the SuperLeague in a given season receives an equal share of Credits.

  • Advancing from Champions Tournament Group Stage (30%) – 8 teams advancing from the group stage in a given season receive an equal share of Credits.

  • Domestic Cup (10%) – 8 winners from each Domestic Cup receive an equal share of Credits.

 

 

FAQ

Below you’ll find answers to the most frequently asked questions regarding the merge of the Classic and Royal servers.

If any new doubts arise, feel free to contact us or leave your question in the comments under the news post — we’ll be happy to answer!

 

How long will the Credit transfer be available after the last season on the Royal server ends?

No need to worry! On the Classic server, the option to transfer both Credits and characters to the Legacy server is activated.

 

After the merge, will the Super League winners from Royal and Classic have reduced health regeneration?

Yes, the SuperLeague winners from the Royal and Classic servers will have reduced health regeneration.

 

Will Royal clubs take part in the first SuperLeague after the merge, or only the 1st league winners from Classic?

In the first season after the merge, there will be no SuperLeague (SL), Champions Tournament (CT), or European Tournament (ET).

Only league competitions and the National Cup will be available.

 

What will be the server’s time zone?

The time zone will be the same as on the Royal server — GMT +3.

 


Will Credit transfers work the same way as on Royal?
Yes, Credit transfers are available. You can find all the details in the news post above.

 

How will teams be assigned to leagues?

After the merge, leagues will be reorganized (rerolled), and teams will be placed in the appropriate divisions based on their OVR.



During the merge, will entire clubs be transferred with their current chemistry, or will players have to leave and rebuild chemistry from scratch?

All clubs and their lineups have been transferred, keeping their existing chemistry intact.



If the same club exists on both servers (e.g., Pszenne Orły or Dziadzia Dream), will both teams exist after the merge?

Yes, both clubs will remain, but they will have different IDs, even though the names will be the same.

 

After merging with Classic, will training be available for 4 skills at once (like on Royal), or only 2 (like on Classic)?

Training of 2 skills simultaneously is available. You can find configuration details in the news above.

 

 How much will the Training Assistant cost?

Here’s a quick rundown of Assistant prices: 

  • Premium Assistant – 720 Credits

  • Training Assistant – 200 Credits

  • Work Assistant – 200 Credits

 

How long will the break between seasons last after the merge?

A maximum of 2 days.

 

Will it be possible to transfer to the merged server?

No, it isn’t possible to transfer to the merged server. However, you’ll still be able to transfer your account from Classic or Royal to the Legacy server.

 

Best Regards,

FootballTeam Crew

Leave comment

0/1000

Users must be logged in to comment.

127 Comments

3777
3 weeks ago
@FanaBerry Gadasz głupoty odnośnie tego, że bonus 50% przestał być prestiżowy i dlatego podnieśliście progi. Grałem w 2A POL i tylko kilka osób taki bonus wbijało. Na ważne mecze trzeba było zużyć pierdyliard drinków, euro, eny i boosterów, żeby taki bonus wbić. Teraz gram w 2A GER po relosie i jest to samo. Zaledwie kilka osób w lidze taki bonus wbijało więc nie mów nam, że ten bonus NIE BYŁ PRESTIŻOWY !!!! Teraz ten bonus przestał być "prestiżowy" bo stał się bonusem niemożliwym do wbicia. Są tacy co ten bonus wbiją, ale nie w 2 lidze. To raczej będzie garstka ludzi z pierwszej ligi.
1003
3 weeks ago
@Czarny Bambutos Cześć! Zgodzę się z Tobą - i jednocześnie nie do końca. Masz rację, że w niższych ligach mniejszy procent graczy osiąga dzienny bonus 50%. Dane, o których wspominam, dotyczą jednak graczy aktywnych każdego dnia. W niższych ligach poziom aktywności jest zwykle niższy, a spora część zawodników należy do tych ~20%, którzy nie zdobywają maksymalnego bonusu. Wynika to z wielu czynników - jednym z nich jest fakt, że niższe ligi mają mniej stabilnych, dobrze zorganizowanych klubów, opartych na przemyślanej taktyce. Warto też uwzględnić zmianę progów kosztów treningu w energii. Choć zdobycie bonusu 50% stało się teraz bardziej wymagające, to jednocześnie gracze muszą lepiej planować swoje zasoby na cały sezon, aby uzyskać go przed kluczowymi meczami. Dziękuję Ci za podzielenie się swoim punktem widzenia - przyjrzymy się bliżej, jak ta zmiana wpłynęła na poszczególne ligi, zwłaszcza te niższe, skoro zwróciłeś uwagę na trudności w tym obszarze. 🫡
9588
3 weeks ago
ZMIANA NA WIELKI PLUS! (dla mnie i Klubu grającego w 1 lidze). - dla mnie bo zrobię więcej treningów mniejszym kosztem i szybciej dogonię tych cwaniaczków z speed serwera mających ok. 15-20k OVR - dla mojego Klubu Perełki, który prowadzę 6 i pół roku. Przedstawię im zmiany i zalety idące za nimi. Skorzystamy ze zmian i zareagujemy najlepiej jak się da :) ALE PANOWIE CZERWONI, TAK SIĘ NIE ROBI ŻE ZMIANY WPROWADZA SIĘ TUŻ PRZED FINAŁAMI PK... To powinno być wprowadzone w przerwie między sezonowej... Napisałem że zmiany są na wielki plus dla mnie i klubu grającego w 1 lidze. Ale weźcie też pod uwagę nowych graczy, których nie macie, albo tak szybko odchodzą. Co wy nie wiecie jak kapustę robić? (ja też nie, chyba że tą na bigos)...
9588
3 weeks ago
PRZEPIS NA BIGOS: Wymyślcie coś aby gracze w drugiej lidze mieli łatwiej z bonusem dziennym po treningu... Moja propozycja to -80%. Czyli 1k treningów na 5% i 5k na 50%
9588
3 weeks ago
10k na 50 procent* PRZEPIS NA SPIRYTUS, jak się nie znacie na procentach tak jak ja :D Dla trzecioligowych zespołów - 90%. To będzie 500 treningów na 5% i 5k na 50%
9588
3 weeks ago
Koszty treningu eny i euro niech zostaną te same. dla niższych lig. Chodzi o odczuwalność w grze i zrobienie różnicy na boisku. Co ma gracz powiedzieć grający w 2 lidze mający 2k OVR, zrobi 20k treningu i co będzie miał 2400 OVR? Wy dobrze bigos mieszacie i dobry alkohol pijecie? Nie wydaje mi się :)
1003
3 weeks ago
@Per Priczi Pełna zgoda, ale warto pamiętać, że gracze w niższych ligach mają również niższe koszty treningów, ponieważ ich umiejętności są mniej rozwinięte. W tej chwili wszyscy znajdują się w podobnej sytuacji, co oznacza, że nawet w niższych ligach bonus dzienny staje się elementem taktyki przed ważnym meczem. Terminarz spotkań jest znany od początku sezonu, więc już wtedy można określić, które mecze będą kluczowe dla klubu i zaplanować wspólne działania — oszczędzanie zasobów, wymianę kolekcji kart, aktywację bonusów — tak, by w intensywnym dniu treningowym wyciągnąć maksimum i ostatecznie zdominować przeciwnika. 💪 Masz rację, że dla zawodnika z 2000 OVR, bonus 20% oznacza wzrost do 2400 — ale z założenia powinien on rywalizować z graczami na podobnym poziomie. Niemniej jednak, weźmiemy Twoje uwagi do serca i zastanowimy się, jak ułatwić początkującym graczom zdobywanie poszczególnych bonusów oraz lepiej pokierować ich w kwestii rozsądnego zarządzania zasobami, które otrzymują na start.
9375
3 weeks ago
Każdy narzeka, ale ja widzę kolejną jakże udaną zmianę szanowanej administracji i korzystając z sytuacji, chciałbym im serdecznie podziękować i to wszystkim z osobna za dokonane dzisiejszej przerwy technicznej zmiany. Słowa nie wyrażą mojego wzruszenia i podziwu nad dobrze wykonaną pracę, zbyte mało znaków mogę tutaj użyć więc będę zbliżał sie do końca. Przez ostatni rok zaszło tyle zauważalnych zmian, kiedyś na rozwój swojej postaci poświęcałem myślę że na pewno 1-3h w ciągu dnia. Około 1h zajmowały same pojedynki szybkie i rankingowe w karty, ale nie mogłem wyjść z podziwu jak podczas którejś aktualizacji zostały dodane ulepszanie slotów itp. Niestety zostałem z tym daleko w tyle i czując mój niski poziom w tej formule stwierdziłem, że nie będę zabierał czasu prawdziwym wyjadaczom w FT i odpuściłem pojedynki. Zaś niechcąc ale musiałem użyć tego słowa które przewija sie na DC FT jak mantra, musialem zmniejszyć o 1h grę na moim zawodniku. 2/2
9375
3 weeks ago
Kolejne eventy między innymi igrzyska olimpijskie, które tak jak w życiu realnym tak i w grze były czymś wyjątkowym więc i tutaj odpuściłem rywalizację żeby nie psuć zabawy prawdziwym mocarzom. Codzienne treningi i praca również okazały sie dla mojego zawodnika barierą nie do przejścia co przyjąłem z podziwem. Dzisiejsza zmiana wprawiła mnie w niesamowitą euforię gdyż zauważyłem że z 1-3h poświęcania czasu na rozwój zawodnika, ten czas praktycznie został zredukowany do minimum. Przy kolejnym evencie poprosiłbym o dodanie pracy np. "stanie w bramie" i do stołówki dodanie "szlug na czczo" które by zabierały -50% najwyzszych wartości w pracy/stołówce. Było by to wspaniałym rozwiązaniem do postawienia "kropki nad i" i zredukowaniem czasu gry do 0. Dziękuję bardzo, jestem z wami aktywnie od 15.09.2019. 1/2
1003
3 weeks ago
@Gruzin Przykro mi słyszeć, że wspomniane przez Ciebie zmiany skłoniły Cię do takiej decyzji. Jak każdy gracz, masz do niej pełne prawo - my natomiast mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości wrócisz do nas i znów będziesz czerpać radość z gry w FootballTeam. ⚽ Jeśli chciałbyś szerzej podzielić się swoim doświadczeniem lub propozycjami, gorąco zachęcam do kontaktu z naszym Supportem. Wszystkie opinie i sugestie trafiają do zespołu odpowiedzialnego za rozwój gry - zapewniam, że Twoja wiadomość i spostrzeżenia nie pozostaną bez odzewu. 🫡
1949
3 weeks ago
позор с тренировками...
8415
3 weeks ago
Ciężko będzie zdobywać bonus 50%, ale nie jest to niemożliwe. Fakt duża ilość materiałów będzie teraz potrzebna. Gracze p2w sobie poradzą, ale gracze f2p niestety zaczną szybko odchodzić. Może rozważcie wprowadzenie drinka 400% do treningu, większa dostępność do drinków obniżających koszty euro i energii. Gracze f2p są ważnym elementem tej gry, nie można Ich odcinać.
1003
3 weeks ago
@ŁukaszDobryŁapacz Czy uważasz, że codzienne zdobywanie bonusu 50% jest rzeczywiście konieczne by kontynuować rozgrywkę? Wszyscy gracze f2p są w dokładnie tej samej sytuacji, co oznacza, że rywalizacja między klubami będzie teraz ciekawsza pod kątem planowania treningów i oszczędzania zasobów przed najważniejszymi spotkaniami! Wiem, że na pierwszy rzut oka zmiana może wydawać się negatywna, ale gdy spojrzysz na nią z innej strony to zauważysz jak bardzo urozmaici ona grę w perspektywie całego sezonu!
8415
3 weeks ago
@FanaBerry Zdaję sobie sprawę, że z topowymi klubami się nie rywalizuje, bo nie ma to sensu ( patrząc z mojej perspektywy i mojego klubu ). Mogę stwierdzić, że przynajmniej połowa sezonu to gra w najważniejszych spotkaniach, jeśli myśli się o utrzymaniu w 1 lidze, jak jest w moim przypadku. Mam nadzieję, że ten zapał, zaangażowanie i entuzjazm nie minie ( mogę pisać tylko o swoim klubie ). Bynajmniej jestem daleki od negowania działań podjętych przez zespół FT, szanuję takie rozwiązania i jestem otwarty na wyzwania ( Support wie, o co chodzi ). Jeśli twórcy stwierdzili, że to dobre rozwiązanie, to pewnie tak jest. Fakt, urozmaici to grę. Zobaczymy co przyniesie przyszły sezon, może nam coś fajnego rzucicie w jakimś evencie. Wiem, na pewno, że dotąd udawało mi się bez problemów osiągać 50% bonus, jak 30% osób w moim klubie, jak 100% z "topki". Teraz będzie dużo ciężej, ale tak jak napisałem, nie jest to niemożliwe.
2308
3 weeks ago
писец! кое как раньше 7100 набивал на бонус... щас это вообще не достижимо... позор
1003
3 weeks ago
@Bellion Обрати, пожалуйста, внимание, что помимо порогов дневных бонусов мы также изменили пороги стоимости энергии за одну тренировку — теперь 7100 тренировок потребуют меньше энергии, чем раньше. 😊
2308
3 weeks ago
@FanaBerry спасибо хоть на этом)
1975
3 weeks ago
Zamiast niszczyć dobrze ustawione progi treningowe, to mogliście po prostu dodać 2 nowe progi +75% (30k) i (50k) +100% i wszyscy by byli zadowoleni, a zniszczyliście podstawowy punkt tej gry xD
1003
3 weeks ago
@Pablo el Diablo Podstawowym punktem gry jest dobre zarządzanie zasobami, klubem i planowanie treningów tak, aby przyniosły najlepsze efekty przed kluczowymi spotkaniami w lidze i turniejach. Nie ma konieczności, żeby każdy gracz regularnie wbijał 50%, zwłaszcza gdy nastepnego dnia nie czeka go żaden ważny mecz. 😊
Deleted account
3 weeks ago
28.10.2025 RIP [*] Bonus 50%
1003
3 weeks ago
@Devast
1003
3 weeks ago
a tak serio - nie żegnamy się przecież z bonusem 50%! Mamy jednak nadzieję, ze gracze łaskawiej spojrzą na niższe progi bonusów, które do teraz były traktowane jako "gorszy sort"
2950
3 weeks ago
Kosmiczne progi treningów, to jest właśnie gwóźdź który zadecyduje o zakończeniu kariery w tej gierce.
1003
3 weeks ago
@Krysu Wręcz przeciwnie - wraz z progami treningów zmieniliśmy również progi kosztów jednego treningu (w energii). Gracze przywykli do osiągania bonusu dziennego 50%, który z założenia miał stanowić element taktyki w przygotowaniu się do kluczowych meczów. Rozumiemy, że z bonusem powiązane jest zadanie sezonowe, ale nie chcieliśmy tym samym dawać sygnału, że osiągnięcie tego bonusu każdego dnia w sezonie jest obowiązkowe. Teraz gracze, w oparciu o terminarz spotkań, muszą zastanowić się jakie spotkania będą kluczowe dla ich klubu i na które dni warto oszczędzić zasoby, żeby przycisnąć trening i uzyskać bonus 50% przed ważnym meczem. Warto spojrzeć na te zmianę z tej strony 😊
7742
3 weeks ago
Выглядит неприятно, но возможно это сократит разницу между слабыми/средними командами. Ведь чем ниже овр, тем дешевле сделать 50%. С учетом увеличения энергии за столовую кто-то больше будет тратиться на работу, а кто-то на тренировку
1003
3 weeks ago
@Nanoteckh Спасибо за этот комментарий! Именно этого мы и хотели — чтобы планирование бонусов и тренировок стало частью тактики, которая сделает игру более интересной! Мы уверены, что со временем игроки привыкнут к этому изменению и увидят, сколько положительных сторон оно приносит. 😊
2347
3 weeks ago
Za czasów PIS było lepiej, wszystko to wina Tuska :D
1003
3 weeks ago
139959
3 weeks ago
Czemu nie ma mojego komentarza. ? Prawda co. :D
36973
3 weeks ago
@EL Bandito Moj tez zniknął nie ma co sie dziwić prawda zawsze boli
1003
3 weeks ago
@EL Bandito To zawsze bawi jak gracz po napisaniu paskudnego i niepotrzebnego komentarza jest zdziwiony, że ten został usunięty i żeby rozładować frustracje pisze "prawda boli, co?". Nie - od zawsze wiadomo, że pewnego rodzaju komentarze nie są przez nas akceptowane i tym samym są moderowane. Przyjmujemy krytykę, o ile jest konstruktywna i kulturalna :)
2787
3 weeks ago
Dla mnie jako gracza f2p bonus dzienny był ważnym elementem budowania swojego OVR i pozycji w składzie. Pozwalał mi dyskontować czas wkładany w treningi na jakość konta. Już nie pozwala. Dla mnie jako gracza f2p próg 14,2k był wyzwaniem. Był do osiągnięcia tylko eventowo, przy skumulowaniu bonusów. Próg 50k jest już dla mnie całkowicie nieosiągalny, z powodu swojego kosztu w euro. Bo oczywiście piszę o sensownym treningu, bilansującym przychody i koszty, a nie wywaleniu na raz wszystkich swoich zasobów dla wbicia 50% żeby potem przez dwa tygodnie być nieaktywnym bo się nie ma za co trenować. Wallet warriorzy nadal wbiją 50% na "ważny mecz", tak jak wbijali wcześniej. Dla nich nic się nie zmienia. Ja już nie wbiję. Tak jak ktoś napisał niżej: dzięki za powód żeby wreszcie rzucić tą grę. Trzeba będzie się nad tym poważnie zastanowić bo takie kopanie się z koniem nie ma sensu na dłuższą metę.
2787
3 weeks ago
Teraz nawet 12k do zaliczenia zadania dziennego jest poważnym wyzwaniem, nadszarpującym posiadane zasoby. Tak jak było nim 14,2k, bo to w sumie niewielka różnica. A wbijanie tego zadania było dla mnie podstawowym źródłem boosterów. To źródło właśnie zostało mi odcięte. Czyli mam kolejny zasób mniej, co dalej utrudnia mi rozwijanie konta i utrzymywanie jako takiej konkurencyjności względem innych graczy. Wczoraj za wbicie 7,1k treningu musiałem spalić 1,5 miliarda euro. A to dawało 33% bonusu. Teraz za te 1,5 miliarda będę miał ledwie 7%. Prawie pięć razy mniej. Resztę matematyki zostawiam wam ...
1003
3 weeks ago
@PabloAimar10 Pamiętaj proszę, że wraz z progami bonusów dziennych zmieniły się też progi kosztu 1 treningu. Wcześniej do 12k pracowałeś za 16 ene/1 trening, a aktualnie max 4ene/1 trening. Chcieliśmy przywrócić pierwotną rolę bonusów dziennych. Gracze traktowali bonus 50% jak zwykłe zadanie dzienne, bo zdobywali go zbyt łatwo i szybko. Tymczasem to maksymalny bonus, a oprócz niego są też 33%, 20% itd., które również dają zastrzyk OVR — a były postrzegane niemal jak kara. Bonus ma być nagrodą, nie czymś gwarantowanym po dwóch kliknięciach. Teraz warto planować, kiedy potrzebny jest mocny trening, np. przed ważnym meczem, a kiedy można odpuścić. 💪 Dzięki temu, że 50% nie będzie już osiągany przez wszystkich, przy dobrej strategii i zarządzaniu zasobami można zdobyć realną przewagę.
2787
3 weeks ago
@FanaBerry Zmieniły się tylko koszty energii a ja WYRAŹNIE chyba piszę o euro, prawda? Bonus 50% nadal będzie osiągany przez graczy kupujących pakiety, a staje się prawie nieosiągalny dla graczy f2p. Ogólnie patrząc na Twoją odpowiedź mam wrażenie że nie przeczytałaś ani słowa z moich dwóch postów a jedynie wkleiłaś na pałę gotowca przygotowanego tydzień temu w jakimś marketingu, czy co wy tam u siebie macie. Takie traktowanie mnie jako gracza tym bardziej skłania mnie do decyzji żeby się z wami pożegnać na dobre.
1975
3 weeks ago
Mam tylko włączony "Rookie Boost" co daje mi 810 treningu (120min) x 2 = 1620 co oznacza, żeby otrzymać minimalny boost 5% musiałbym wchodzić 4 razy w ciągu dnia co 2 godziny, a koszt wyniósłby 792 MLN. Czyli wprowadziliście zmianę która uniemożliwia jakikolwiek trening, prowadzi do bankructwa i niewydolności 90% kont. Jaki teraz ma sens granie, kiedy trening i dzienny boost to była podstawa budowania xD
1003
3 weeks ago
@Pablo el Diablo Zmiana dotknęła wszystkich graczy jednocześnie, co oznacza, że każdy będzie teraz osiągał na co dzień mniejszy bonus, a bonus 50% (który jest maksymalnym do osiągnięcia) będzie mógł być zaplanowany z większym wyprzedzeniem, np na ważny mecz. Aktualnie osiągnięcie bonusu 50% jest niemal na równi z zadaniami dziennymi - a od zawsze zależało nam, żeby był czymś prestiżowym.
2017
3 weeks ago
@FanaBerry Chyba dla graczy f2p bo płatnicy i tak będą robić 50% od tak z tymi bonusami których na dostawali. A dla takich słabszych graczy tak jak kolega Pablo pisał nawet bonus 5% będzie kosztowny.
1808
3 weeks ago
Zmiana nie na lepsze niestety wcześniejsze progi byly do osiągnięcia niestety teraz aby osiągnąć 5% dla niektórych będzie to ciężej pracując po 12godzin wracając do domu nie będzie nawet dobrze potrenować bo będzie mało czasu może pomyśleć o zmniejszeniu progu energii albo euro nie każdego stać aby wykladac pieniądze na tą grę a zbieranie energii lub euro triche czasilu zajmuje wiec aby ulepszać postac zajmnie to o wiele więcej czasu niż dotychczasz chyba że dla tych. Z topli to nie będzie problemu
1003
3 weeks ago
@Bizonio Wraz z progami bonusu dziennego zmieniły się też progi kosztów jednego treningu. Do tego należy mieć na uwadze, że nie trzeba osiągać maksymalnego bonusu dziennego - warto zaplanować sobie to przed ważnym meczem, a na co dzień trenować zgodnie ze swoimi możliwościami. 😊
26828
3 weeks ago
You've set a training limit based on the bonuses from Classic and Royal servers, which have a lot of training bonuses, which is fine. Now, setting the same training limit on Classic doesn't make any sense, since we don't even have 10% of the bonuses from those servers. If your intention is to discourage us, you're on the right track.
1003
3 weeks ago
@Scott Summers The Legacy server has always had the least difficulty reaching the 50% daily bonus, and a significant majority of its active players achieve it for more than half of the season. The maximum training threshold should be challenging to reach — so that players can plan when they need it, for example, for an important match. Our goal was to restore the prestige of this bonus. 😊
5078
3 weeks ago
"Zmiana ta ma na celu dostosowanie systemu do obecnych realiów gry oraz ogromnej liczby dostępnych bonusów." xD prawie oplulem telefon xD moim zdaniem zmiana ktora drastycznie zmniejszy codzienna aktwynosc graczy w grze, bo nie bedzie mozliwosci pocisnac caly sezon treningu🤷‍♂️ i zmiana nie jest adekwatna bo stawki za trenig beda rosly do maksymalej w 2/3 treningu, a wczesniej rosly po 14200. Dla mnie mocno in minus.
1003
3 weeks ago
@Boom Son Cześć, dlaczego uważasz, że zmiana drastycznie zmniejszy codzienną aktywność graczy? Nie ma konieczności, ani nawet potrzeby, żeby gracz codziennie osiągał maksymalny próg bonusu dziennego. Z założenia powinien on być trudny do osiągnięcia, a gracze powinni planować kiedy najbardziej im na jego osiągnięciu zależy - np przed ważnym meczem. Natomiast bardzo dziękuję Ci za tak konstruktywny feedback! 💙
5078
3 weeks ago
@FanaBerry Właśnie dlatego uważam, że spadnie aktywność, zamiast codziennie robić trening, będę robił od święta :A
15900
3 weeks ago
Poza tym róbcie trening jak do tej pory, silnik i tak ma bonusy gdzieś 🤣🤣
15900
3 weeks ago
Mniejsze koszta w energii zrekompenuja trochę większe progi treningowe, ale kasa? Przecież zrobinie takiej ilości bez max bonusów to mnóstwo kasy, ktora na pewnym etapie zaczyna być ważniejsze niż energia
1003
3 weeks ago
@Piszczu z Tijuany Przez "kasa" masz na myśli Euro? Masz rację, że koszt treningów nie należy do najniższych, a rośnie z poziomem wytrenowanych umiejętności. Natomiast tempo progressu powinno spadać wprost proporcjonalnie do wzrostu OVR i wytrenowanych umiejętności.
15900
3 weeks ago
@FanaBerry A zapytaj któregokolwiek gracza czy chciałby aby tempo wzrostu mu spadało w takim tempie. Wam o to chodzi żeby spadało bo wtedy hasło wpada 'kup pakiecik'
15900
3 weeks ago
Rozumiem, że bronicie swoich zmian. Jednak ciut za duży skok zrobiliście
15900
3 weeks ago
Lepiej pomyślcie o zmianach które jakoś ruszą rynek bo stoi narazie jak genitalia w filmach dla dorosłych. Nowe nagrody w kolekcjach przedmiotów chociaż, bo reszta bonusów odleciała a to się wcale nie opłaca
82023
3 weeks ago
Ja osobiście robiłem to sezonowe zadanie ale w sumie czy będę dalej robił nie wiem bo dla jednej gwiazdki to na pewno się nie opłaca codziennie walić 50% A dołożenie progu 100% za 100 000 treningów nie byłoby głupie ogólnie tak jak pisał Łasica przy podobnych treningach wyjdzie taniej
1003
3 weeks ago
@Aquarius Zadanie sezonowe to jedynie dodatkowa gratyfikacja dla osób, którym uda się utrzymać bonus przez cały (lub niemal cały) sezon. Masz rację, że aktualnie zadanie będzie trudne do wykonania - ale dokładnie o to chodziło. Natomiast przekażę sugestię, żeby przemyśleć zmianę aktualnych nagród za zadanie - wiele graczy jest tej samej myśli.
6424
3 weeks ago
Sama zmiana aż tak źle nie wygląda, treningi przecież będą tańsze. Wadą jest ten dzienny bonus, ale różnice odczują chyba tylko ci którzy robili sezonowe zadanie związane z 50% bonusem, dla reszty będzie to albo mało istotne, albo wręcz bez znaczenia. Tylko problem jest już od dawna dużo głębszy. Co jakiś czas wchodzą zmiany przez które można trenować więcej, tylko nie zawsze więcej znaczy lepiej, a 1800% bonusu do treningu wygląda niedorzecznie, bo czym jest podstawa przy tych 1800%? "niczym"? Przez co chcąc czy nie każdy pewnie zadał sobie pytanie "kiedy grało się lepiej", gdy np 500 treningów dziennie było niezłą wartością, czy gdy zrobienie 100x większej liczby treningów jest ustalone jako jedna z norm.
1003
3 weeks ago
@Łasica Cześć Łasica - dziękuję za trafne spostrzeżenia! Masz rację, że mamy wręcz "hiperinflacje" treningową co właśnie doprowadziło do wdrożenia aktualnych zmian. Z założenia bonus 50% powinien stanowić wyzwanie i powinien być zaplanowany do osiągnięcia np. przed ważnym meczem. Zadanie sezonowe to jedynie gratyfikacja dla graczy, którym uda się utrzymać ten bonus przez niemal cały sezon. Należy mieć na uwadze, że poza bonusem 50% są też inne progi treningowe, za które można osiągnąć bonus dzienny i podbijają nasze OVR. Przekażę cały Twój feedback do wglądu - jest bardzo wartościowy 😊
4292
3 weeks ago
brawo administracja - jednak 20 gospodarka świata - pewnie mają pochowaną kasę - pomarudzą i kupią - a bieda niech sobie w bierki pogra
1003
3 weeks ago
@TakiSobie Naszym celem jest przywrócenie "prestiżowości" bonusu dziennego 50%, który pomimo bycia maksymalnym możliwym do zdobycia - stał się osiągalny przy bardzo małym wysiłku. Zależy nam, żeby gracze na co dzień celowali też w niższe bonusy, które również są atrakcyjne 😊
82023
3 weeks ago
Ja bym jeszcze dołożył próg 100 k , ale nie obowiązywałby w eventach, bo wtedy za latwo
1003
3 weeks ago
@Aquarius I jaki bonus dzienny w zamian proponujesz? 😏
82023
3 weeks ago
@FanaBerry 100%
2974
3 weeks ago
@Aquarius Dobry pomysł, bedzie to młyn dla płatników :) * poprawka dobre wpływy dla właścicieli gry :)
12055
3 weeks ago
Nie no, ręce opadają po prostu. Kolejny skok na kasę i tyle w temacie.
5126
3 weeks ago
1003
3 weeks ago
@Trzcinmar 10
5228
3 weeks ago
Super zmiany. Aż chce się grać. Mama dała pieniądze na obiad, ale chyba zainwestuję w jakiś pakiet. Czekamy na kolejne nowinki 🙂
1003
3 weeks ago
@BarBk10 Daj spokój - jedz... 👀 Maksymalny bonus jest tylko opcją, a nie "must have" każdego gracza. 😊
1939
3 weeks ago
estas mudança nos treinos foi o chega, o pessoal mal tem energia para dar 20% de treinos, mal fazem dinheiro sequer, parabéns assim o jogo vai morrer de vez mesmo, ainda estão a tempo de mudar senão eu (como outros) vão deixar de jogar isto.....
1003
3 weeks ago
@Filipe Rodrigues Não concordamos com essa afirmação — atualmente, 85% dos jogadores ativos alcançam o bônus de 50%. Além disso, esse é o bônus máximo, e deve representar um desafio. No início do jogo, é possível obter uma grande quantidade de energia apenas realizando as atividades básicas.
1564
3 weeks ago
O fim está perto, mudanças péssimas. jogo já deu o que tinha de dar..
1003
3 weeks ago
@Vitor Baia Você poderia explicar melhor o que quer dizer? Você acha que o bônus diário máximo deveria ser fácil de alcançar — como era até agora?
Deleted account
3 weeks ago
Разрабы вы там совсем уже кукухой поехали, 50 тыс тренировок на 50 % бонуса, это вряд ли достижимо для недонатеров. Спасибо большое, вы сделали все чтоб бросить вашу бестолковую игру. Я держался тут, потому что ещё более менее можно было играть, уже без удовольствия. А теперь что все превратится в каторгу? Желаю и дальше деградировать.
1003
3 weeks ago
@Каземиро Бонус 50% должен быть сложным для достижения - это максимальный возможный бонус, и на данный момент у большинства игроков на сервере не было особых трудностей, чтобы его получить. Мне жаль это слышать, но, конечно, решение остаётся за тобой - помни, что это всего лишь новый вызов, а не конец игры.
2308
3 weeks ago
@Каземиро ваще уху ели...
6807
3 weeks ago
Тренировочные пороги пополам поделите хотя бы.
1003
3 weeks ago
@Павел Ильин Что ты имеешь в виду? В каком смысле наполовину?
6807
3 weeks ago
@FanaBerry не 5000, а 2500, не 7000, а 3500, не 50000, а 25000.
2151
3 weeks ago
I was looking for a reason to stop playing this game. I think it's him.
1003
3 weeks ago
@Amanzhol so what is the reason?
2151
3 weeks ago
@FanaBerry new training thresholds
1003
3 weeks ago
@Amanzhol The change affected all players equally - the 50% bonus is meant to be difficult to achieve, so that players can plan when they actually need it before an important match. Don’t you think that if everyone can reach the 50% bonus, it’s no longer something special?
2151
3 weeks ago
Искал повод завязать с этой игрой. Походу это он.
7329
3 weeks ago
dramat....
1003
3 weeks ago
@Mat Be Co dokładnie jest dramatyczne? 👀
6088
3 weeks ago
To jakaś kpina z graczy 🤣🤣🤣🤣
1003
3 weeks ago
@Saiyuuki World Dlaczego tak uważasz? 😊 Rozwiniesz myśl?
10890
3 weeks ago
Kto ma te 1800% treningu xD boncos mi się wydaje że więcej niż 50 osób na serwerze to nie ahahha
2154
3 weeks ago
Que forma de destruir el juego
1003
3 weeks ago
@Paulinho ¿Por qué crees que estos cambios destruirán el juego? ¿No piensas que el nivel máximo del bono diario debería representar un desafío para alcanzarlo? 😊
2974
3 weeks ago
Z tymi progami zostaną tylko płatnicy.. większość skończy grać.
1003
3 weeks ago
@Gremo Bonus dzienny 50% jest maksymalnym możliwym do zdobycia i tym samym powinien stanowić pewnego rodzaju wyzwanie. Przed zmianą można było go uzyskać bez większego wysiłku - dlatego zmiana była konieczna.
2974
3 weeks ago
@FanaBerry Jest w tym dużo racji, jedynie koszta nie są wprost proporcjonalne do aktualnych wymagań zużytej energii.
2974
3 weeks ago
@FanaBerry Inna sprawa takie wielkie zmiany powinny być od nowego sezonu, dużo osób kontynuuję zadanie na trening i jest to niestety trochę nieodpowiedni czas . Reset takich bonusów powinien być od nowego sezonu.
6088
3 weeks ago
@FanaBerry Nie zgadzam się, że można było uzyskać 50% bez wysiłku. Trzeba było trochę pokombinować, aby mieć te 50%. Teraz to nawet drinków spokojnie nie można stworzyć. Kto teraz zrobi 50%? Parę razy może się uda, ale jakim kosztem...
121
2 weeks ago
Okay, farmazonabery napisała swoje farmazony, wersja bez farmazonów: Bonus dzienny powinien stanowić wyzwanie dla portfela. Wcześniej możliwe było go osiągnięcie bez regularnego kupowania pakietów - dlatego zmiana była konieczna 😊
66874
3 weeks ago
Mi się podobają zmiany, wprowadzą większe mozliwości na zmiane wynikow, trzeba bardziej balansować z energia na wazne mecze, a nie 50% ciagle, to bylo nudne, czas na taktyke i swiezy umysl! brawo administracja, takie zmiany lubie!
36973
3 weeks ago
@Sknerus McKwacz jak liczysz na jakaś pakiet taki podlizywaniem to od razu ci powiem zapomnij i zmień lekarza bo ten ewidentnie robi cię w konia z lekami
66874
3 weeks ago
@Krzysztof Banan Ale nie obrazaj czlowieka tylko dlatego, bo ma inne zdanie od Ciebie. to bardzo nieprzyzwoite.
6424
3 weeks ago
@Sknerus McKwacz Też mam wrażenie że od jakiegoś czasu dosłownie wszystko ci się podoba, pewnie te x32 już też? :P podaj nam 3 inne zmiany wprowadzone do gry w ostatnim czasie które były w twojej ocenie negatywne - tak dla sprawdzenia i ewentualnego zatarcia wrażenia klakierstwa :P
66874
3 weeks ago
@Łasica Nie jestem emocjonalnie zwiazany z gra. Po prostu jak uwazam, że mi nie smakuje coś, to tego nie jem. Czas płynie, a Ty od lat sie rozczulasz nad grą, jakby to bylo Twoje jedyne zajecie w zyciu i zmartwienie. Daj se siana, wyjdz do ludzi, zobacz jaki swiat i zycie jest piekne, usmiechnij sie do sasiada, zapytaj jak mu sie zyje, co tam slychac. Jojczeniem jeszcze nikt sobie humoru nie poprawil. Szkoda zycia, polecam.
6424
3 weeks ago
@Sknerus McKwacz x32 ci kiedyś nie smakowało a grasz nadal, teoria leży. No ale brak odpowiedzi także jest odpowiedzią.
66874
3 weeks ago
@Łasica tak, najbardziej bolesnym odczuciem bedzie brak odpowiedzi na Twoja zaczepkę, także z usmiechem na ryjku pomacham Ci i zostawiam Ciebie z Twoimi gorzkimi zalami! ahoy :D
6424
3 weeks ago
@Sknerus McKwacz Oczywiście, zareagowałeś atakiem więc temat był ci obojętny, to jasne jak słońce :P
71
3 weeks ago
@Sknerus McKwacz
15499
3 weeks ago
Wy tak serio z tymi progami?
1003
3 weeks ago
@Tjooo Jak najbardziej - uważasz, że maksymalny bonus dzienny 50% powinien być osiągalny dla każdego? Z założenia zdobycie tego bonusu powinno stanowić wyzwanie, a do teraz tak nie było. 😊
15499
3 weeks ago
@FanaBerry Może i tak,ale nie aż taki przeskok i nie pod koniec sezonu jak większość robi 50 pod zadanie i pod koniec taka niespodzianka
121
2 weeks ago
Tłumacz z języka Farmazonberry: uważasz, że maksymalny bonus dzienny 50% powinien być osiągalny bez regularnego odwiedzania zakładki sklep i kupowania pakietów?
1962
3 weeks ago
1003
3 weeks ago
@Henry X
10890
3 weeks ago
Jak zniszczyć grę f2p w a jednym patchu ahhaha
1003
3 weeks ago
@Kamcialinho Uważasz, że żeby gra szła dalej, każdy musi osiągać dziennie 50% bonusu jak dotychczas? Chętnie poznamy Twoją opinię 😊
121
2 weeks ago
Przetłumaczę co farmazonabery napisała: Uważasz że żeby gra szła dalej gracze f2p mogli osiągać dziennie 50% bonusu jak dotychczas? Chętnie poznamy twoją opinię 😊
3163
3 weeks ago
Nie dość, że parę treningów kosztuje miliardy, to jeszcze bardziej podnieście wymogi, to już naprawdę za rok będziecie sami ze sobą grać w jednej lidze.
1003
3 weeks ago
@Qualliar Tylko czy trzeba zawsze osiągać próg 50%, żeby grać? 😊 Zmiana weszła dla każdego taka sama - bonus 50% powinien być trudny do osiągnięcia, aktualnie osiąga go 85% aktywnych graczy serwera, co spowodowało, że stracił na unikalności.
121
2 weeks ago
Tłumaczę z języka Fanaberry: Bonus 50% powinien być niemożliwy do osiągnięcia dla graczy f2p. Chcesz 50% - zakładka sklep twoim psyjacielem 😊
38732
3 weeks ago
Prosimy na eventach o zwiększeniu treningu do 100k na bonus 50%.
1003
3 weeks ago
@Jakub Wierzbowski Mówisz? 👀 Będzie na Ciebie
25297
3 weeks ago
@Jakub Wierzbowski 125k dla druzyny która bedzie miała perka z mozliwoscią treningu 5 umek naraz?
71
3 weeks ago
@Bzykacz69
3481
3 weeks ago
Dosyć ,że szaro ,ponuro za oknem to jeszcze musieliście dodać coś od siebie żeby popaść w jeszcze większą depresję
1003
3 weeks ago
@Deco Moreno Ajjj od razu depresję... Nowe wyzwania!
29503
3 weeks ago
Пороги то изменили, только холопов, предупредить забыли.
29503
3 weeks ago
Даже интересно, а кому небудь сливали инфу, что пороги изменят? Ну скажем модерам?
1003
3 weeks ago
@Sharapov Ни один из игроков не получил заранее информацию о запланированном изменении — включая модераторов.
29503
3 weeks ago
@FanaBerry Не сомневаюсь. Со всем согласен, хорошо что вернули бонусы на сегодняшний день, это правильное решение. С изменениями тоже согласен. Чтобы делать бонус 50℅ нужно потеть.
6807
3 weeks ago
@Sharapov с одной стороны да, а с другой стороны захочет ли потеть новичок или поиграет пару дней и бросит
29503
3 weeks ago
@Павел Ильин Тот который бросит из за таких мелочей, по любому бросит. Учитывая что теперь делать 50% каждый день, становится глупой тратой ресурсов. Только перед важными матчами.

Latest news