PRESENTING NEW PLAYER DEVELOPMENT MODEL: UPDATE COMING ON FEB 23!

11-02-2026

HEY FOOTBALLER!

Currently, FootballTeam uses the so-called flat training system. This means that every new skill costs exactly 400 trainings, regardless of whether your character has 1,000 PTS, 50,000 PTS, or 200,000 PTS.

In practice, this model no longer fulfills its role. The gaps between players are growing at a pace that can no longer be balanced in a healthy way, and attempts to fix the system through various training and XP bonuses have not produced the desired results.

Large bonuses disrupt competition in Top Trainings, Top Trainings of the Week, and Team/GladiatorGames, which makes them impossible to introduce. Small bonuses, on the other hand, change practically nothing. The system has become impossible to balance without damaging key elements of gameplay.

That’s why we decided on a fundamental change to the way characters develop. Instead of a fixed cost for each PTS, we are introducing an XP table and a soft cap that will gradually guide progression toward the target threshold of 100,000 PTS (OVR).

At launch, the table will cover values up to 65,000 PTS, and above that point, the cost of further skills will become fixed.

This solution allows us to flatten the differences between players, speed up early-game development without artificial boosts, and preserve a fair advantage for top characters—an advantage that can still be caught up to through active play.

Most importantly: no one loses anything. Every player will keep exactly as many SP as results from their previous effort, recalculated according to the new table.

 

XP TABLE, SOFT CAP, AND THE END OF FLAT TRAINING

We are ending flat training (400 trainings = 1 PTS) and moving to an XP table system, which introduces a natural progression in PTS cost and a soft development cap.

This is a foundational change to character progression, aimed at fixing competition and gameplay balance.

 

How did the system work until now?

No matter whether you had:

  • 1 000 PTS

  • 50 000 PTS

  • 200 000 PTS

Each additional pts always cost 400 trainings.

Result? Differences between players grew linearly and eventually became impossible to overcome without breaking the game with XP bonuses.

 

Why didn’t XP bonuses work?

We tried various solutions, including XP bonuses for new players, but this system simply doesn’t work.

We would have to give bonuses of several thousand percent for new players to compete in the current gameplay—and we can’t do that. Bonuses in the range of 100–200% don’t work either: they don’t change gameplay and don’t attract new players. 

If bonuses of 500–1000% were introduced:

  • All events (TT, Games) would lose their meaning and would be won by new accounts.

  • Achievements based on OVR would become fuel for multi-accounts, disrupting the server’s market and economy.

Introducing the XP table solves all these problems—without any artificial boosters.

 

🧠 How does the XP table work?

From now on, the cost of PTS depends on your current level.

  • At the beginning, skills are gained very quickly.

  • The higher you go, the slower your character develops.

This is a normal and widely used solution in MMO games – one that works and that players understand and like.

Examples from the table (for selected skill ranges):

  • less than 10 PTS0.5 training per 1 PTS

  • less than 100 PTS25 trainings per 1 PTS

  • less than 1,000 PTS125 trainings per 1 PTS

  • less than 10,000 PTS500 trainings per 1 PTS

  • less than 20,000 PTS1,250 trainings per 1 PTS

  • less than 40,000 PTS3,200 trainings per 1 PTS

  • less than 60,000 PTS12,500 trainings per 1 PTS

  • less than 65,000 PTS16,000 trainings per 1 PTS

 

🚀 What does this mean for new players?

The first thousands of PTS are earned several times faster than today.

  • No boosts.

  • No broken rankings.

  • No interference with TT, TTK, Games, etc.

All of it happens naturally through the system.

 

🎯 SOFT CAP  

What is a soft cap?

We don’t block your character’s development. However, with each skill threshold, the number of trainings required for the next one increases. Progress becomes slower.

Importantly, this does NOT block participation in the Games, Top of the Week, or other activities. A healthy balance and the ability to compete are preserved.

 

💰 Additional effects of the change

This change brings additional benefits beyond gameplay balance. The most important are:

  • Cheaper training in € (costs no longer rise so aggressively) — something many players have pointed out for a long time, and which could not be fixed otherwise.

  • Cheaper speciality unlocking — another massive cost reduction.

  • Reset of OVR and skill-related achievements — the ability to claim achievement rewards again.

🔁 How will we recalculate your character?

Each new skill previously required 400 trainings for specialities.

During the update:

  1. We sum up all the trainings you have completed.

  2. We place this value into the XP table.

  3. You receive a new skill total according to the table.

No one loses anything. Your work is preserved 100%.

 

ADDITIONAL DECISIONS RELATED TO THE UPDATE

For the XP table and soft cap to make real sense, we had to make one more difficult – but absolutely necessary – decision regarding the drink economy on the server.

On the day the update is implemented, all locked drinks will be removed from the game.

Removing the excess drinks from the game is a necessary step that we must take to maintain proper gameplay balance. On the day the update is implemented, all drinks marked with a padlock (i.e., locked) will be removed from players' accounts.

However, we want to clearly emphasize that this does not mean they are permanently removed from the game. Once the update is completed, these drinks will once again be obtainable through standard methods – they will return to the reward pool and can be normally collected and used again.

This is not a thoughtless decision. It is part of a larger plan to organize the server’s drink economy, without which the new progression system could not function properly.

⚠️ Attention! Historical IV (MID) and Historical V (TOP) drinks will not be removed from players' accounts.

 

Why is this necessary?

Over the years, some players accumulated very large amounts of locked drinks, mostly obtained from the achievement system. In the past, it was possible to claim certain rewards multiple times, which resulted in accounts holding drink reserves that today’s players can no longer obtain in any fair way.

This has seriously disrupted the server’s drink economy.

Players who started after changes to the achievement system cannot compete on equal terms with those holding historical drink reserves. This difference does not come from activity, skill, or engagement, but from mechanics that no longer exist.

With the introduction of the XP table, this problem would become even more visible. Massive drink reserves would allow some players to artificially bypass the assumptions of the new progression system.

 

Increased limit for selling drinks for Energy

We are increasing the limit for selling drinks for Energy to 10 million.

Additionally, until the update is implemented, a boost guaranteeing 200% more Energy for selling drinks will be active.

⚠️ In the case of locked Tier VII drinks, the following options are available:

  • They can be used or exchanged, where 1x Tier VII drink (locked) = 3 Hero Stars or 250,000 Energy.

  • The decision must be reported to support no later than 18.02.2026, by 18:00 (UTC+1).

  • After this deadline, requests will not be considered.

  • The exchange of drinks will be carried out until 23.02.2026.

Until the update day, we encourage all players to use or sell for Energy all locked drinks they own.

 

UPDATE DATE

23.02.2026

 

With a sporty salutation,

FootballTeam

Leave comment

0/1000

Users must be logged in to comment.

166 Comments

3991
1 week ago
ja się może nie znam dalej można bd zdobywać drinki ? i kisić jesli tak to ten sam problem w przyszłosci sie pojawi i co druga runda tej samej zagrywki bo pasować nie bd ze zalega
65971
2 weeks ago
Po aktualizacji bedzie usuniety ten ''bonus'' do treningu dla graczy top 30?
103208
2 weeks ago
@PaweleQ nie, dopiero po dekapitacji aktualnej topki ;)
63655
2 weeks ago
@Rob727 1208 A to jeszcze trochę trzeba poczekać bo słabo im idą te bany.
17695
2 weeks ago
KLAUZULA INFORMACYJNA (DISCLAIMER) Niniejszy materiał stanowi prywatną opinię oraz subiektywną analizę logiczno-prawną, opartą wyłącznie na publicznie dostępnych komunikatach operatora gry FootballTeam oraz oficjalnej korespondencji z działem wsparcia (z zachowaniem anonimizacji danych osobowych pracowników). Celem publikacji jest realizacja prawa do krytyki konsumenckiej, dbałość o interes społeczny oraz transparentność działań wewnątrz społeczności graczy. Autor nie nawołuje do naruszania regulaminu gry, a jedynie poddaje pod publiczną dyskusję standardy komunikacji i zapowiadane zmiany systemowe.
17695
2 weeks ago
ZAWIADOMIENIE O STOSOWANIU PRAKTYK NARUSZAJĄCYCH ZBIOROWE INTERESY KONSUMENTÓW ​Adresat: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ([URL not allowed] lub przez ePUAP) Dotyczy: Operatora gry FootballTeam TREŚĆ ZAWIADOMIENIA: ​Wskazuję na następujące naruszenia, które wejdą w życie z dniem 23.02.2026 r.: ​1. Pozorność rekompensaty i rażąco niekorzystny przelicznik: Operator oferuje użytkownikom możliwość wymiany posiadanych dóbr cyfrowych („drinki z kłódką”) na inne zasoby (Energię) według jednostronnie narzuconego, rażąco niskiego kursu. Propozycja ta nie posiada cech ekwiwalentności – wartość oferowanej energii jest wielokrotnie niższa od wartości (czasowej i użytkowej) konfiskowanych przedmiotów. Działanie to stanowi próbę uniknięcia odpowiedzialności za bezprawne usunięcie mienia poprzez narzucenie nieuczciwych warunków ugody.
17695
2 weeks ago
2. Agresywna praktyka rynkowa (Wywieranie niedozwolonego nacisku): Operator wyznaczył termin do 18.02.2026 r. (zaledwie kilka dni od ogłoszenia) na podjęcie decyzji o wymianie zasobów pod groźba ich całkowitej i bezpowrotnej utraty w dniu 23.02.2026 r. Wykorzystanie presji czasu oraz lęku przed całkowitą stratą mienia w celu zmuszenia konsumenta do akceptacji niekorzystnych warunków wymiany wyczerpuje znamiona agresywnej praktyki rynkowej (zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym). WNIOSKI: W związku z powyższym, wnoszę o wszczęcie postępowania wyjaśniającego i nałożenie na operatora obowiązku zaniechania konfiskaty mienia cyfrowego użytkowników lub nakazanie wypłaty ekwiwalentnej, sprawiedliwej rekompensaty.
103208
2 weeks ago
@King of Spades prawidłowo
33635
2 weeks ago
Czyli teraz jak nie odbiorę drinków za passa to po zmianach nie będzie można ich odebrać ?
66435
2 weeks ago
@Drastolth będzie można, też czekam z odbiorem, kasują tylko drinki z konta, w każdym innym miejscu zostają
1003
2 weeks ago
@Drastolth Drinki z kłódką nie są usuwane z gry, tylko czyszczone z ekwipunków graczy w celu przygotowania serwera pod aktualizację. Podobnie zrobiliśmy niedawno z paczkami kart. Po aktualizacji będziecie mogli odebrać drinki z kalendarza, passa czy zadań (pamiętaj tylko, że zadania OVR i UM będą resetowane i tu jest konieczność odebrania ich przed aktualizacją)
10783
2 weeks ago
15724
2 weeks ago
Замена напитков Героя и Анаболиков за смешное количество энергии? И потом эти напитки не получались просто так.
1003
2 weeks ago
@Павел Ильин Понимаю, что цифры могут казаться заниженными, особенно если напитки собирались долго. Но речь идёт только о заблокированных напитках, и они не исчезают «в никуда». Мы увеличили постоянный лимит продажи до 10 млн энергии и добавили +200% энергии за продажу до момента обновления, а для tier VII доступна обменная опция через поддержку. Это не обесценивание усилий, а шаг для упорядочивания экономики перед запуском нового системы прогресса.
15724
2 weeks ago
Не трогайте банки у игроков! Лучше дайте новым игрокам, если это так баланс нарушает.
103208
2 weeks ago
Nie wiem czy wszyscy dostrzegli - oni rozwałkę postaci chca zrobić... W TRAKCIE sezonu!!! Takie coś mógł wymyślić tylko ktoś, kto tak naprawdę nigdy nie grał w tę grę.
436
2 weeks ago
@Rob727 1208 No jak... Przeciez Incogutto jest adminem i o tym cały classic wie 😅
103208
2 weeks ago
@Włodek1994 Admini to moga sobie co najwyżej pogadać...
1003
2 weeks ago
@Rob727 1208 Przekażę Twoje obawy do osób planujących aktualizację i zasugeruję aby raz jeszcze przedyskutować termin aktualizacji -mając na uwadze trwający sezon. Powiedz mi jeszcze proszę: dlaczego uważasz, że ta zmiana tak drastycznie wpłynie na ostateczny wynik sezonu? Chętnie przekażę sugestię wraz z Twoim uzasadnieniem 🫡
103208
2 weeks ago
@FanaBerry chcecie jednym ludziom ukraść 3/4 ovr a innym dodać ovr, to jak sadzisz, wpłynie to wyniki czy nie?!
436
2 weeks ago
Jeśli się mogę dowiedzieć: co się odjebało, że tyle kont ostatnio z banami skończyło?
47090
2 weeks ago
@Włodek1994 Niewinność
436
2 weeks ago
@Margolinho Nic się nie zmienilo przez te lata
1003
2 weeks ago
@Włodek1994 Bany są nakładane wyłącznie w przypadku jednoznacznego naruszenia regulaminu gry.
17899
2 weeks ago
Jeszcze jedno mnie naszło - skoro płacimy za te drinki realną gotówką - za część, to czy to legalne nam to odbierać, lub zmuszać do wymiany bez negocjacji ? :) Czy to pociągnie za sobą wreszcie wątek odblokowanych drinków w pakietach, które kupujemy za gotówkę z RL ?
1003
2 weeks ago
@Lomax20001 A wiesz - dobrze byłoby ponownie poruszyć i przedyskutować ten temat. Przekażę ten temat dalej! Dzięki za ten komentarz🫡
17899
2 weeks ago
Proszę o informację co z drinkami z Kolekcji Kart ? Co z drinkami z Zadań z kalendarza ? Co z Drinkami z Season Pass ? Jak akurat wypadną w dniu 22/23-02 ? co będzxie po tym dniu ? czy będzie tu aktualizacja nagród ? - jeśli tak to może chociaż raz dla odmiany na nasz plus, nie dla FT ? Czy dostaniemy jakieś info ? ale nie kilka dni przed ? Czy takie zmiany mogą być wprowadzane od nowego sezonu ? Błagamy o to już od dawna --- Czy mogę prosić o odpowiedź ? :) dziękuję. Sam pomysł - dla mnie OK - są gracze co mają tego po xxxx z różnych powodów :)
17899
2 weeks ago
albo inaczej trzeba zmotywować tych co kiszą do ich użycia :)
5050
2 weeks ago
@Lomax20001 ja bym nie liczył na jakieś info od nich kilka dni wcześniej, zabiorą ci i tyle ale nie zobaczą ile włożyłeś do gry
66435
2 weeks ago
@Lomax20001 Nic się z drinkami nie zmieni, po prostu te które gracze mają na kontach zostaną usunięte
21206
2 weeks ago
@Masal Bugduv A nie byłoby lepszym rozwiązaniem, jesli dali by możliwosć odblokowania drinków - oczywiście to jedna z opcji. Ale chyba w tym przypadku gracze f2p najwięcej by stracili i mogłaby się zrobić jeszcze wieksza przepaść pomiedzy top 30 a resztą.
17899
2 weeks ago
@Masal Bugduv a jest to zgodne z prawem ? zakup elektroniczny również jest chroniony prawem
17899
2 weeks ago
i co na to przepisy bhp i ppoz :)
41008
2 weeks ago
@Masal Bugduv Dzięki za pomoc Simon :)
5050
2 weeks ago
w piękny sposób traktujecie i szanujecie wieloletnich graczy rozdając bany nie wiadomo za co, ban na supp=brak wymiany drinków no lepiej się tego zrobić nie dało gratulacje dla ft
1003
2 weeks ago
@Ziomek11PL Nikt nie otrzymuje bana „za niewinność”. Niezależnie od stażu w grze, każdy musi liczyć się z konsekwencjami w przypadku złamania regulaminu. Aby otrzymać blokadę kontaktu z supportem, naprawdę trzeba się postarać - jest to środek ostateczny. Nakładany wyłącznie wtedy, gdy zgłoszenia są skrajnie wulgarne, niekonstruktywne, a próby prowadzenia normalnej rozmowy nie przynoszą efektu. W dziale wsparcia podchodzimy do każdego gracza z szacunkiem i tego samego oczekujemy w komunikacji z nami.
5050
2 weeks ago
@FanaBerry Co ty pierdoliszz mam dodać załączniki, mam sporo dowodów na to że blokujecie ludzi bez powodu
5050
2 weeks ago
Co ty gadasz że próby dogadania nie przynoszą skutku? W sumie nic dziwnego jak dla każdego jest “kopiuj wklej” lub zamykanie odrazu ticketu
8042
2 weeks ago
И как я должен накопленных 35 напитокв вовлечения потратить за 2 недели?
7889
2 weeks ago
Idąć tą ligiką to skasujcie też stroje które były do zdobycia w zadaniach.
5050
2 weeks ago
@Chizuru Mizuhara poczekaj jeszcze chwilę, daj im czas to ci wszystko zabiorą
1003
2 weeks ago
@Chizuru Mizuhara
70428
2 weeks ago
Zmiany napewno niefortunne, bo wiadomo, ze 250 k ceny za drinka to nic, ale jesteśmy zmuszeni przepalać na energie lub związki. Daliście bonus do treningu, to dajcie tez 500 % więcej do pracy...po co komuś energia jak nie ma euro:):):). Ogólnie napewno troszkę zniechęcacie do gry, bazując na tym że ktoś i tak zapłaci za pakiet, bo ludzie już długo grają i lubią gierkę.
1003
2 weeks ago
@Aquarius Rozumiem, że 250k za drink może wydawać się niską kwotą względem ich wcześniejszej wartości. Warto jednak pamiętać, że alternatywą jest wymiana na Hero Stars, które skalują się bezpośrednio z poziomem UM gracza i mogą być szczególnie przydatne w kontekście nadchodzących zmian. Poza opcją wymiany zwiększamy limit sprzedaży do 10 mln oraz uruchamiamy 200% boost Energii, aby dać realną możliwość zagospodarowania zapasów przed aktualizacją. Dodatkowo jednym z efektów zmian będzie spłaszczenie kosztu treningu w €, który dotąd rósł bardzo agresywnie i był częstym źródłem niezadowolenia graczy. To nie jest decyzja oparta o założenie „ktoś i tak zapłaci”, lecz próba uporządkowania systemu, który bez zmiany fundamentu przestał być możliwy do zdrowego zbalansowania.
45360
2 weeks ago
Witam, tym razem zabiore głos i ja. Generalnie kwestie OVR i to co wprowadzicie, nadal nic nie zmieni. Dysproporcja po przeliczeniu zostanie nadal, doprowadzicie jedynie do zmiany cyferek ale nie do zmian odleglosci miedzy graczem nowym a starym. Druga kwestia, drinkow, to juz jakis zart. Za drinki VII pozyskane z kolekcji (gdzie mam nawet i historyczne wymienione) proponujecie 250k eny? Przecież to jest żart za wartość takiej wymiany. Poniosło Was srogo i zniechęcacie już maksymalnie do dalszej gry,
45360
2 weeks ago
Jak juz chcecie takie cos robic, to albo dajcie wiecej czasu na spalenie drinkow, albo usuncie np. te pozyskane dawniej niz np. 6 miesiecy temu. Jak czlowiek wymienil sobie np. kolekcje 2 tyg temu za pierscionki pod drinki VII, nie spalil ich a Wy teraz mi je kasujecie XD
1003
2 weeks ago
@Gruba Rozumiem Twoje obawy — spróbuję odnieść się do obu kwestii konkretnie. Co do OVR: masz rację, że różnice nie znikną. I nie taki jest cel. Zmiana nie ma „wyzerować dystansu”, tylko zatrzymać jego dalsze, liniowe narastanie. Przewagi zostają, ale system przestaje je nieskończenie powiększać. Jeśli chodzi o drinki VII wielu graczy zwraca uwagę, że 250k Energii nie jest dla nich odpowiednią wartością, ale to nie jedyna opcja. Możliwa jest też wymiana na Hero Stars, albo oczywiście odpalenia na trening. Dodatkowo zwiększamy limit sprzedaży do 10 mln i włączamy 200% boost Energii - to akurat bardzo atrakcyjne bonusy i można zarobić spore sumy Energii. Tu też warto wspomnieć, że drinki z kłódką są usuwane z ekwipunków, ale nie z gry - nadal będzie można je zdobywać z kolekcji i innych źródeł po aktualizacji. Co do czasu - aktualizacja jest zapowiedziana z odpowiednim wyprzedzeniem, aby każdy miał możliwość podjęcia decyzji, czy chce drinki wykorzystać, sprzedać czy wymienić.
21206
2 weeks ago
@FanaBerry Cokolwiek się nie zrobi, jakiekolwiek zmiany się nie wprowadzi, to top 30 serwera raczej nikt nie dogoni. Jak tego dokonać mając 2,3,5 k ovr, jak tego dokonać mając 10, 20 k ovr, jeżeli topka ma 100k i więcej już dostępne. Zdaje sobie sprawę, że zdecydowana większość dodatnia to bonusy za sety, bonusy drużynowe, bo ust że slotów kart, które top ma niesamowicie ulepszane a co jest praktycznie nierealne dla innych. Jakby tak faktycznie zerknąć na graczy, to wytrenowane umiejętności są w 30-40% całości posiadanego ovr. Niestety, ale cokolwiek by się nie zrobiło, to nowych graczy gra nie przyciągnie. Wiem, że to są lata gry, ulepszania postaci itd itp, ale nowy gracz szybko kończy i zostaje w grze 70% kont duchów - może te wszystkie konta usuniecie i wtedy zdacie sobie sprawę ile naprawdę jest graczy aktywnych. Zdaje sobie sprawę, że nie wolno krzywdzić / karać w żaden sposób najlepszych graczy, ale nie wolno również karać pozostałych.
5575
2 weeks ago
Ждем вайп как в ммо!!
1003
2 weeks ago
@Niklas Bernd Dorsch
103208
2 weeks ago
Po 23.02 w tej grze zostana liczni współpracownicy FT i ludzie z syndromem sztokholmskim.
1003
2 weeks ago
@Rob727 1208 Czyli widzimy się? :D
103208
2 weeks ago
@FanaBerry nie
119763
2 weeks ago
Hej Szefowa, myślę że wszystko już zostało powiedziane. Życzę powodzenia w odpowiadaniu na wiadomości w najbliższych dniach, najlepiej pod wpływem, bo inaczej wykończysz się psychicznie ❤️
1003
2 weeks ago
@BOBer Bugduv Dzięki Bob! Dopiero dotarłam do Twojego komentarza i bardzo doceniam boost morali w półmetku xD Jest dobrze - to nie moje pierwsze rodeo 🤠
14487
2 weeks ago
Изменение выглядит интересно, возможно это позитивно скажется на игре. А вот с напитками вы как всегда.. Тогда дайте людям потратить их с удовольствием, включите жирные бонусы и все
10816
2 weeks ago
A kiedy relos lig? :D
436
2 weeks ago
@TequillaFrog Lepsze pytanie to kiedy nowy serwer 😅
1003
2 weeks ago
@TequillaFrog A uważasz, że jest taka potrzeba? 👀
10816
2 weeks ago
1533
2 weeks ago
Czyli graczom którzy wytrenowali do 7500 ovr to po zmianach ich ovr wzrośnie? Bo wcześniej klikali więcej na poziom niż po zmianach?
66435
2 weeks ago
@Carlos Alberto10 Tak, każdemu graczowi na nowo zostanie przeliczony ovr
21206
2 weeks ago
@Masal Bugduv To jest jednym z założeń tej aktualizacji ?? Dobrze to rozumię - kto ma mało to system po przeliczeniu mu podwyższy, a kto ma dużo będzie odwrotnie ??
66435
2 weeks ago
@ŁukaszDobryŁapacz tak, przykładowo jak ja mam teraz wytrenowane 80k pressa to po aktualizacji spadnie mi do 30k a inne umki co mam na 2,5k wzrosną do 5k
41008
2 weeks ago
@Masal Bugduv Aha to ciekawe, a gdzie można to policzyc?
66435
2 weeks ago
@Bzykacz69 A mi policzył to czat gpt, ale też gracz jestemurban z discorda zrobił kalkulator w Excel który dokładnie liczy wszystkie umki
40
2 weeks ago
@Masal Bugduv Zaś ten dżepetto TOP
30804
2 weeks ago
Ale jak to nowi gracze nie mają dostępu do drinków? Przecież wymyślicie kiedyś manufakturę w której można sobie stworzyć to na co dany gracz ma ochotę. Chcecie wspomóc nowych graczy to dajcie im pakiety które realnie by pomogły w rozwoju, takie wyłącznie dla nowych graczy
1003
2 weeks ago
@Folgus Próbowaliśmy takich i podobnych rozwiązań, ale skutkowało to tylko wzmożoną produkcją MK (o czym również wspomnieliśmy w newsie. Decyzja developerów o usunięciu drinków była trudna, ale niezbędna. Wraz z aktualizacją zostaną zresetowane zadania za OVR i UM, więc gracze z dłuższym stażem będą mogli odebrać w dniu aktualizacji sporo zasobów i HS 😊
21206
2 weeks ago
@FanaBerry Czyli możemy zyskać - bo będę miał możliwość podobnego odbioru nagród?? - tak to mamy rozumieć
21206
2 weeks ago
*ponownego
66435
2 weeks ago
@ŁukaszDobryŁapacz tak tak, zadania za wbicie x um/ovr zostaną zresetowane, więc jak masz jakieś do odebrania to odbierz, po resecie znów będziesz mógł je odebrać
21206
2 weeks ago
@Masal Bugduv Dzięki za info, to ważna sprawa dla Wszystkich graczy.
52956
2 weeks ago
Напишу по поводу напитков: 1. Лимит на постоянной основе в 10 миллионов, это хорошо, но если вы поставили рамки до 23.02, то следует сейчас поставить безлимит, до этого периода, так как, у кого то больше запасов старых напитков, забирать те напитки, которые не вписались в лимит, я думаю не справедливо. Хотя идея избавиться от напитков с таким бонусом, игроки сами почистят свои рюкзаки, только убрать лимит надо. 2. Исторические напитки, справедливо, что в новости изменили и решили оставить, так как у многих не было возможности (желания, а оно обязательно появится, после обновления с новой системой навыков) другие использовали эти напитки, поэтому разделять тех кто воспользовался и нет, не стоит забирать напитки. 3. Теперь перейдем к напиткам 7 уровня, вот тут неоднозначное решение, такие напитки с заданий ест возможность получать как у новичков и тез кто играл очень давно, не имеет смысла их трогать совершенно, важный нюанс пропуск (покупали за кредиты и за реальные деньги), не тратили
52956
2 weeks ago
Не тратили их (возможно не было возможности, копили энергию, ждали бонусов, клубом на топ в конечном итоге копят (возможность взять топ 1 с маленьким шансом получить майку) да и вообще клубные игры с хорошими, достойными наградами, а не как в последнее время, что очень мало, даже сказал бы подавляющее большинство не хочет участие принимать в последнее время, в клубных играх) . Ну забирать такие напитки путем принуждения либо тратить, либо менять на энергию. А иначе заберут, ну не правильно это. Что то вот интересное клубный ивент на следующей недели с порогами и супер наградами (без привязки к топ 1-3, типа голодные игры, все сливают энергию, а получают только топ 1 команда). Как вариант вообще исключить такие напитки забирать, повторюсь возможность получения есть у всех как у новичков, так и старичков.
14072
2 weeks ago
@Александр Харченко предыдущий оратор правильно говорит,пусть снимут замки с бутылок и люди сами со временем по чистят свои запасы.
52956
2 weeks ago
Да остальные напитки, скидок на энергию, евро,.бонус к работе, опыту 1-6 уровень, раньше давали с заданий много, у новичков такой возможности нет, тут то на энергию пускай и будем менять, только снова, уберите лимит, получается, у некоторых запасов больше чем ваш лимит, забирать остальное, что не влезло, не справедливо. Вывод убрать лимит,все игроки чистят свои рюкзаки, продавая за энергию, остальное вы до чистить сможете после обновления, напитки истории с замком оставить, и напитки 7 уровня с замком не ЗАБИРАТЬ принудительно, не удалять их с игры у всех, так как возможность их получения у всех одинаковая, можете предложить поменять их на энергию (может предложите их поменять на кредиты), кто захочет поменять, поменяет, но забирать принудительно, не надо.
1003
2 weeks ago
@Александр Харченко Спасибо за конструктивный и подробный комментарий. 1️⃣ Лимит 10 млн вводится на постоянной основе, но полностью убирать его даже временно мы не можем. Цель — упорядочить экономику, а не создать краткосрочный избыток энергии на сервере. Именно поэтому действует бонус +200% к энергии за продажу, чтобы дать возможность максимально выгодно распорядиться запасами. 2️⃣ Что касается исторических напитков — именно поэтому было принято решение их оставить, чтобы не разделять игроков на тех, кто успел использовать, и тех, кто сохранил их. 3️⃣ По напиткам VII уровня — мы понимаем, что многие копили их под клубные события или будущие бонусы. Однако вопрос не только в их доступности, а в накопленных запасах за разные периоды и системы. Новый механизм прогресса требует упорядочивания этой части экономики, чтобы его нельзя было обойти старыми запасами. Ваши предложения переданы, но нам важно учитывать стабильность всей игры, а не только отдельного модуля.
47090
2 weeks ago
A dlaczego poprostu nie usunięcie klodek z naszych drinkow tylko chcecie żebyśmy je wymienili na żałosne pokłady energii gdzie nawet nie starcza nam na 4x 4h lub na klika gwiazdek? Kupowałem passa aby zdobywać drinki i wszystko mi zabierzecie? Jakim prawem? Będę domagał sie zwrotu pieniędzy ponieważ mam na koncie raporty z transakcji gdzie wydałem realne PLN a wy mi je kradnięcie. Ogarnijcie sie w końcu bo to my was utrzymujemy a nie wy nas. No chyba ze macie taki plan aby usunac ta grę.
1003
2 weeks ago
@Margolinho Zdjęcie kłódek w żaden sposób nie jest odpowiedzią na problem, o którym mówimy. Zapewniam też, że nie jest to działanie wymierzone w osoby, które wspierały grę finansowo - zawsze zaznaczamy, że jesteśmy wdzięczni za każde, dobrowolnie okazane wsparcie. Ponadto nie „zabieramy” niczego bez zaoferowania alternatyw. Tak jak wspomnieliśmy w treści newsa - celem jest uporządkowanie gospodarki przed dużą zmianą systemową, żeby w przyszłości uniknąć jeszcze większych problemów z balansem.
2405
2 weeks ago
Nie no, naprawdę jesteście niemożliwi. Obwiniać graczy za to, że mają drinki, a inni nie mają xD A przecież to tylko wasza wina, że nie ma skąd drinków zdobyć jako początkujący gracz. Zabraliście prawie wszystkie drinki z zadań za UM i zostawiliście samą energię. Mam już prawie 900 paczek energetycznych, a w ogóle z nich nie korzystam, bo tyle mam energii z zadań, że mam 20 zadań niezaliczonych, bo za dużo tej energii. Ja wiem, że wszędzie będzie potrzebna, ale zamiast tego mogłyby być jakieś drinki xp czy provident czy jak one się tam nazywają. I nie byłoby płaczu, że nowi gracze nie mają jak zdobyć drinków, bo TO TYLKO WASZA WINA. To teraz zamierzacie okraść graczy, którzy za realne pieniądze je kupili, no brawo xD
1003
2 weeks ago
@Declan Harp Nikt nie obwinia graczy za to, że mają drinki, a problem , który chcemy rozwiązać nie dotyczy pojedynczych osób, tylko nagromadzonych zapasów z różnych, historycznych mechanik, które dziś już nie funkcjonują. To właśnie one zaburzyły gospodarkę i utrwaliły różnice. Drinki z kłódką nie są usuwane z gry na stałe - nadal będzie można je zdobywać z dostępnych źródeł. Zmiana dotyczy uporządkowania obecnych zapasów przed wdrożeniem nowego systemu progresu. Dodatkowo wprowadzamy reset zadań OVR i UM, co oznacza ponowną możliwość zdobycia nagród. To nie jest „okradanie” kogokolwiek, tylko decyzja systemowa, która ma ustabilizować grę w dłuższej perspektywie.
34964
2 weeks ago
Nawet nie wiem do końca jak mam skomentować te Wasze ostatnie zmiany. Najpierw super bonusy do treningu dla graczy z top30 i uwalenie klubu top1 na serwerze, potem bany za głupoty, byleby tylko się wybielić. Teraz zmiana z drinkami która powoduje, że to już nawet nie jest strzał w kolano a po prostu samobójstwo z Waszej strony. Ludzie zbierają sobie zasoby, drinki itd, a Wam sie urodził pomysł żeby im to zabrać 🤣 To jest jawna kpina i plucie w twarz ludziom którzy grają w tą grę, którzy poświęcają swoje środki i czas. Robicie wszystko aby ludzie kończyli z tą grą i jak widać jest to na bardzo dobrej drodze. Powodzenia.
1003
2 weeks ago
@Chudini Masz rację - za nami seria dużych zmian i trudnych do podjęcia decyzji. Macie pełne prawo do silnych emocji z nimi związanych - wiedzieliśmy, że oswojenie się z nimi i przekonanie do pozytywów, które z nich płyną wymagają czasu. Wbrew obranej przez Ciebie narracji - ani bonusy, ani decyzje dotyczące drinków nie są wymierzone w konkretne kluby czy graczy. Zmiana z drinkami nie ma na celu „zabrania zasobów”, tylko uporządkowanie gospodarki przed wdrożeniem nowego systemu progresu. Bez tego różnice i stare zapasy dalej wypaczałyby balans. Dodatkowo zwiększamy limit sprzedaży, wprowadzamy 200% boost Energii i możliwość wymiany wybranych drinków - to nie jest usunięcie bez alternatywy. Co więcej - po aktualizacji każdy gracz będzie mógł na nowo odebrać nagrody za zadania OVR i UM, a to daje solidny zastrzyk zasobów i HS. Celem nigdy nie było i nie jest zniechęcanie graczy, tylko ustabilizowanie gry na dłuższą metę.
34964
2 weeks ago
@FanaBerry Ustabilizowanoe gry powiadasz, mnie najbardziej irytuje fakt, że niestety wydając pieniądze na tą grę kupując pakiety, dajecie zablokowane drinki, które potem zabieracie? Jak to ma się do zasad fair-play czy po prostu zaufania? Drinki z zadań były poblokowane, jest to dla mnie iak najbardziej zrozumiałe, ale wydając już realną gotówkę ze swojego portfela, chce mieć pewność, że to nie idzie na marne. A w tym momencie czuję się okradziony. I nie mów, że 3 HS czy 250k eny to rekompensuje, bo to kompletna bzdura.
17695
2 weeks ago
Piszecie Państwo w postach, że gracze nic nie tracą, a przecież obniżacie nam umiejętności w zależności od tego, ile kto wytrenował. Samo odebranie nam tego, co już wypracowaliśmy, jest po prostu nie fair. U niektórych to nie tylko setki godzin, ale lata treningu i nagle zostaje to po prostu odebrane. Do tego sprawa z drinkami to już jest szczyt wszystkiego. Ludzie zbierali te przedmioty na właściwy moment, kupowali je za realne pieniądze, a wy je po prostu zabieracie. To nie jest balansowanie gry, to jest po prostu kradzież. Ciosem dla mnie była reforma maksymalnych wartości kart. Jako gracz F2P mozolnie budowałem swoją talię, a przez zmianę limitów moje karty z dnia na dzień stały się śmietnikiem. Z pewnych bliskich mojemu sercu powodów uważam, że reforma klubów i to, co wydarzyło się później, to wyjątkowo głupie i idiotyczne zagrywki administracji.
17695
2 weeks ago
Biorąc pod uwagę możliwe kryteria podjętych przez Państwa decyzji (dowodów Państwo nie chcą przedstawiać) - proszę zajrzeć uważnie w logi oraz komentarze większości graczy i uczciwie zbanować połowę społeczności, jak nie więcej. Zostaną wtedy pojedyncze osoby i mityczni nowi gracze, których Państwo pragną zachęcić do gry. Fana, wyobraź sobie taką sytuację: przez lata budujesz wymarzony dom. Kupujesz najlepsze materiały, poświęcasz każdą wolną chwilę, by kłaść cegłę po cegle. Gdy dom stoi gotowy, nagle wchodzi nowa ustawa i urząd mówi: „Zmieniamy zasady. Od dzisiaj domy w tej okolicy mogą mieć tylko jeden poziom, więc piętro musi zostać zburzone. A materiały, które kupiła Pani za własne pieniądze i zdobywała Pani w różny sposób i trzymała w garażu na wykończenie wnętrz, po prostu usuwamy, aby nie mogła Pani ich wykorzystać. Nowi mieszkańcy osiedla za to nam podziękują." Jakbyś się w tej sytuacji poczuła? Cieszyłabyś się, że mieszkasz na bardziej zbilansowanym osiedlu?
17695
2 weeks ago
Możesz mi odpisać, że wciąż mam dach nad głową, a dom sąsiada też musiał zostać przycięty, więc proporcje na osiedlu są zachowane. Możesz odpowiedzieć, że to tylko gra. Ale dla mnie to nie są tylko cyferki – to jest mój realny czas, moje zaangażowanie i moje pieniądze, które po prostu wyparowały. Czasu, który poświęciłem na tę budowę, nikt mi już nie zwróci. Dokładnie tak my się teraz czuję. Piszę to z dużym żalem, bo FT to dla mnie nie tylko gra, ale przede wszystkim ludzie, znajomi z różnych klubów i wspólne dążenie do celu. To sprawiało mi masę radości, dlatego tym bardziej boli mnie obecna sytuacja. Doszedłem do etapu, gdzie samo logowanie budzi we mnie tylko niechęć. Ta gra mi po prostu obrzydła.
17695
2 weeks ago
Chcę jednak administracji podziękować. Ta gra stała się moim uzależnieniem, a dzięki waszym zmianom w końcu przejrzałem na oczy. Zobaczyłem, że życie poza ekranem jest po prostu ważniejsze. Mam tam sprawy i cele, w których zasady nie zmieniają się nagle z dnia na dzień i gdzie dążenie do czegoś ma realny sens. Gdyby nie poznani tu ludzie, to w pełni żałowałbym czasu poświęconego na tę grę, bo prawdziwe życie toczyło się obok. Cieszę się, że do niego wracam.
17655
2 weeks ago
Rozumiem że za sesson pass zwrócicie gracza bo jednak drinki które tam są do zdobycia zostaną nam zabrane
66435
2 weeks ago
@Ciastko0 Nagrody z passa możesz odebrać pod koniec sezonu, wstrzymaj sie te kilka dni, jak skasują drinki z kont wtedy odbierz
6541
2 weeks ago
Mam kilka tematów do poruszenia 1: "Gracze, którzy zaczęli swoją przygodę po zmianach w zadaniach, nie mają możliwości rywalizować na równych zasadach z osobami posiadającymi historyczne zapasy drinków". Tak samo jak nie mogą rywalizować na równych zasadach po dodaniu nowych kart do każdej kolekcji potrzebnej do odblokowania slotów. Dlaczego to nie działa w drugą stronę? Dlaczego neogracze muszą kupować pierdyliard kart więcej niż paleogracze ? Sprawa 2: "Każdy gracz zachowa dokładnie tyle UM, ile wynika z jego dotychczasowego wysiłku, przeliczonego według nowej tabeli." Zamiana ułamków dziesiętnych na zwykłe. Zamiast braku 0.5 do top, będzie mi brakować 1/2. Bez sensu kompletnie. No i 3: "Ogromne zapasy drinków pozwoliłyby części graczy sztucznie ominąć założenia nowego systemu progresu" W jaki sposób ? Proszę mi matematycznie wyliczyć ? Po zamianie ułamków dziesiętnych na zwykłe jak wam te kilkadziesiąt rocket fuel coś zaburzy ? ( a ciułam je do zadań i na specjalne mecze)
Deleted account
2 weeks ago
Кто не до конца осознал всей трагедии расскажу в числах. У меня база прессинга 60к, после пересчета он будет равен 24к. С учетом всех бонусов звезд, вовлеченности и так далее аккаунт просто становится хуже в 3 раза. А так как у меня нет никаких нормальных вещей, на которые не влияет это нововведение, то я просто становлюсь бесполезным квадратом, у которого прессинг будет больше эффективности на 15к))) Мне такая игра не нужна. Вещи качать в 10 раз дороже было чем базу. Так что удачи вам. Денег нет, но вы держитесь как говорил классик. (ну как классик...)
Deleted account
2 weeks ago
30к прессинг будет. Не грузилась более точная таблица. Но сути это не меняет. Качать скилл выше 20к не имеет тепепь никакого сиысла. Теперь идет большой переком в одежду.
42754
2 weeks ago
Teraz doczytałem o zmianie ovr postaci no to was juz do reszt p..... jak to kolega niżej napisal. Czas kończyć z tą patologia bo innaczej człowiek bedzie sie wiecznie wpieniac
30804
2 weeks ago
Kiedyś za kalendarz można było dostać itemy więc może i je by należało zabrać? Po je bało was totalnie... To już jak macie coś zmieniać to zlikwidujcie możliwość uzyskania takich drinków. Wszyscy zbierali je żeby kiedyś użyć a nie wy je bać do śmieci
8142
2 weeks ago
Spokojnie - usuną drinki, potem w ramach rekompensaty każdy dostanie 250 piłek sukcesu, a potem wszystkich zbanują bo przecież komuś "się klikło".
17899
2 weeks ago
i które to są tego VII tieru ? :)
45514
2 weeks ago
@Lomax20001 każdy drink jest podpisany, przy każdym masz adnotację czy jest np V czy VII
17899
2 weeks ago
@Dawka Przeglądam Manu i właśnie nie widzę takich drinków - więc zakładam, że 7 to są z pakietów kupowanych ?
30804
2 weeks ago
@Lomax20001 Np główna nagrodą kalendarza. W wielu zadaniach można też zdobyć
17899
2 weeks ago
@Folgus aaa to ja tam wybieramy frytki z sosem :d nagrody są biedne :P
7055
2 weeks ago
Zastanawiam się kiedy ludzie zaczną wychodzić z tej gry ...
17899
2 weeks ago
@eLzar to jak wywalenie kasy do kibla :d tu są ludzie co mogliby kupić domy, czy drogie auta :d oni zostaną :D
8142
2 weeks ago
@eLzar Od dawna odchodzą. Jeszcze 5 lat temu w porach wieczornych było ponad 2000 osób online, dużo się działo też na czacie. Teraz 500 osób to max... Wielu znajomych dawno już nie gra, a byli bardzo aktywni.
17899
2 weeks ago
a co z drinnkami z obecnego kalendarza ? też znikną ?
66435
2 weeks ago
@Lomax20001 Nagrody z passa możesz odebrać pod koniec sezonu, wstrzymaj sie te kilka dni, jak skasują drinki z kont wtedy odbierz
3102
2 weeks ago
10783
2 weeks ago
Ładnie wszystkich okradną. Szczególnie tych którzy kupowali te drinki w pakietach za realną kasę 😆
10783
2 weeks ago
862
2 weeks ago
Zróbcie 0,5 treningu na 1 UM do 100k over, to wtedy gra się wyrówna 😅
3844
2 weeks ago
Лан похуй обновляйте
20226
2 weeks ago
Sprzedajcie już tą grę , bo zarządzanie u was leży i kwiczy.
103208
2 weeks ago
Jeśli nie umiecie zarzadzac gra, to sprzedajcie ja komuś kto potrafi.
14880
2 weeks ago
Czyli moje 22 drinki pensylvania 5 pojda w pi... ? nagle bo sttwierdzili ze usuwaja je tak ?
66435
2 weeks ago
@Kamcialinho Masz czas by je wykorzystac/sprzedać na energię, nawet fajny przelicznik jest, sprzedając swoje drinki dostałem 10m eny ☺️
14880
2 weeks ago
@Masal Bugduv Nie róbmy jaj energia zabtonto troll
8627
2 weeks ago
Czy dobrze rozumiem, że wszystkie ale, to wszystkie drinki z kłódką usunięcie? Nawet przykładowo Productivity Drink lll? Czy tylko treningowe?
66435
2 weeks ago
@Bartosz Bernacki Wszystkie zablokowane poza historical drink mid i top
3117
2 weeks ago
Miło widzieć że nie tylko tym razem płaczą płatnicy:-) teraz po czterech literach dostają gracze którzy zbierali sobie drinki za wymianę kolekcji czy za passa i przychodzi taki Rtusk i wszystko kradnie. Jakaś drużyna zbierała dwa miesiące drinki na igrzyska i teraz zostaną z tego ograbieni. Chłopcy co tworzycie tą grę tak was rodzice wychowali okradać innych ????? !!!!! Aż muszę utworzyć tiktoka o tej grze i puścić jak twórcy okradają gracZy
34829
2 weeks ago
А на работу можно тоже жирный бонус дать?) Пожалуйста
4120
2 weeks ago
и у моего персонажа тоже все напитки пропадут?
13874
2 weeks ago
18.02.2026 wypada w środę, a nie w piątek😉
9781
2 weeks ago
brawo administracja - dobrze że zabierzecie mi po te 2 drinki które nazbierałem bo czułem już pewien absmak grając z taką przewagą - i takie pytanko kiedy pozabieracie itemy i biżuterie żeby wyrównać rozgrywkę
53076
2 weeks ago
Przecież nowi gracze nie dołącza do serwera który jest od lat. Nikt przy zdrowych zmysłach nie zacznie tworzyć nowych postaci. Trzeba sie cieszyć ze i tak tak długo to trwa.
53076
2 weeks ago
Gram bez fajerwerków trenuje regularnie i oszczędzam drinki na dobrą okazje a teraz wy skasujecie je, to chyba jakaś kpina.
13316
2 weeks ago
Вы в край уху ели??? Напитки получены за Season Pass! Вложены деньги. Вас не должно волновать как я эти напитки расходую! И сейчас вы заставляете принудительно эти напитки похерить тем или иным способом??? Вы оборзевшие в край!!! Вы на самой тонкой струне играете постоянно натягивая её. Но это не может происходить бесконечно!
4809
2 weeks ago
Syf, Kiła i Mogiła
21610
2 weeks ago
Sprzedajcie tą grę komuś normalnemu ,bo to co robicie to kabaret.
21610
2 weeks ago
Decyzję należy zgłosić na support najpóźniej do piątku 18.02.2026 do 18:00 UTC +1. Nie ma piątku 18 tylko 13 lub 20
42754
2 weeks ago
Dobry żart, czesc drinkow z klodka kupowałem za realna kase wiec w momencie ich skasowania bede chcial zwrotu kasy i tyle w tym temacie. Od momentu wcześniejszego zrodzenia sie tego chorego pomysłu w waszych glowach zbieralem wszystkie potwierdzenia zakupów wiec za każdy skasowany drink kupiony za kase bede sie domagać zwrotu kasy
26163
2 weeks ago
@Krzysztof Banan Będziesz widział jak świnia niebo xD
42754
2 weeks ago
@Mateusz Wierzbowski Ja sam osobiście nie zamierzam sie bawic i dyskutować z nimi szkoda moich nerwów i zdrowia
38868
2 weeks ago
Я понимаю желание разработчиков почистить инвентарь игроков, но нужно это сделать максимально безболезненно, например, в несколько этапов. А не так, что у Вас неделя и мы Вас лешим того на что вы тратили деньги годами!!!
21206
2 weeks ago
Ja nie mam passa, może mam trochę energi i euro, ale ciężko mi będzie użyć moje ciężko zbierane przez kilka sezonów co drinki vii. To jest chyba problem większości graczy. To jest tylko przykład jednego drinka. Zdajecie sobie sprawę, że jest dużo więcej takich drinków. Dajcie nam szansę je użyć - odblokujcie Wszystkim czasy treningów, zróbcie od teraz na tydzień maksymalne redukcje euro i eny przy 4 treningach i odblokowaniu specjalizacji - nie potrzeba żadnych nagród za igrzyska treningi pracę ( zablokujcię je ), po prostu dajcie nam większe pole wyboru do tego co już zaproponowaliście. To są tylko drinki xp. A co z hero, anabolic, engagement, redukujące energię i wiele wiele innych- jest ich cała masa, że trudno zliczyć. Może zaplaćcie za nie kredytami.
21206
2 weeks ago
Przepraszam za " oczywiste błędy językowe" w mojej powyższej wypowiedzi.
10972
2 weeks ago
Kiedyś już próbowaliście zabrać drinki, gracze wyrazili opinie, odpuściliście i znowu wracacie, a argument że to popsuje nowy system jest bez sensu, bo nic takiego się nie stanie, gra została popsuta w momencie odpalenia nielimitowanego treningu już bardzo dawno temu, teraz nic już tego nie naprawi, więc zakładam że osoby, które grają dalej, grają z przyzwyczajenia i obrały sobie system swój system gry, np my z ekipa przez większość czasu zbieramy zasoby żeby w jakiś event przepalić wszystko, czyli co, jako gracze f2p ciułamy drinki jak tylko możemy przez kilka miesięcy, ja na evencie świątecznym zdecydowałem się potworzyć drinki, bo była szansa na x2, marna, bo marna, ale coś wpadło i teraz za te wykorzystane zasoby mogę dostać pare k energii, która nawet nie starczy mi na 1 klikniecie treningu na 2h xd Zmiana i tak nic nie zmieni, jedynie cyferki, które teraz będą wolniej lecieć Zamiast skupić się na tych mini grach, które miały być w trakcie meczu i coś pomóc aktywnym to nie
10055
2 weeks ago
dobrze jest, zaraz wszystko wynagrodzą nowymi pakietami. Możliwe że droższymi niż obecne
5896
2 weeks ago
@GoldNinja Ta, po to aby zamknąć komuś buzię :(
34829
2 weeks ago
По напиткам оставьте исторический напиток 4 и 5 для крафта вещей. Такое уже было в прошлый сброс.
38868
2 weeks ago
@Флэш 1× напиток Tier VII (заблокированный) = 3 Hero Stars или 250 000 Энергии. За напиток для работы худо бедно можно принять, но за напиток опыта 1000 это не реальное кидалово. Считаю 6-7 напитки опыта тоже нельзя удалять.
21649
2 weeks ago
@DeROSSI Tier VII это вообще что? +1000%хп?
31137
2 weeks ago
@Осинов Да.
14263
2 weeks ago
@Флэш Оставили, уже изменили в новости, что эти напитки не будут удалены.
38868
2 weeks ago
ТАБЛИЦА XP, SOFT CAP здравые мысли, но с напитками опять кидаете людей. Так нельзя. Вы предлагаете людям отдать исторический напиток за 9000 энергии это смешно. То же касается напитков опыта 1000% и 200% люди копили и зарабатывали честным трудом эти бутылки, чтобы бороться за топ как личный, так и командный, а вы дали неделю и хотите их отобрать ни за что фактически. Такое нужно сообщать за месяц в идеале и устраивать командные игры на прокачку, чтобы все выложились. В таком случае, не будет так обидно. Продажа напитков за энергию - это хорошо, но ни когда напиток за 5к и 0,2к продаются за одно количество энергии.
52956
2 weeks ago
@DeROSSI Исторические напитки не будут удалены, в новости уже изменили.
17532
2 weeks ago
myślę że danie tej informacji w takim terminie boli mniej niż tydzień temu w dniu przerwy między sezonami :P
63655
2 weeks ago
63655
2 weeks ago
Fajne były te drinki zablokowane z pakietów za hajs klasa.
42754
2 weeks ago
@Santi OW W swiele Polskiego prawa jak cos ci skasują to muszą ci zwrócić kase pod warunkiem ze masz zachowane dowody transakcji dodatkowo maja pecha bo u nas prawo nie dziala wstecz.
34808
2 weeks ago
Obojętne mi są te zmiany w rozkładzie um, bo to i tak nie zrobi różnicy pewnie, ale usuwanie drinków to jest jak kradzież. Nie po to zbierałem sobie drinki z zadań, kolekcji kart, by wykorzystać je jak będę miał zasoby, passa, by teraz wszystko stracić bo ktoś ma taki widzimis. Trzeba było o tym poinformować w grudniu przed świętami, przed dużym eventem, żeby gracze korzystali, nie odbierali drinków z zadań bo i tak wszystko pójdzie na straty. A nie piszecie o tym z 10 dni przed zmianą i co mam sobie zrobić? Nie mam passa, nie mam euro i nie mam energii tyle by je wykorzystać na już. Już nie wspominając o reszcie drinkow, bo domyślam się że tracimy wszystko a nie tylko te xp drinki, ale tez na pracę, hero, tworzenie itemow czy sprzedaż? Jak serio to wszystko usuniecie to ja już podziękuję za jakąkolwiek grę, bo na to pracowałem sobie przez lata gry. Już raz chcieliście drinki usuwać i się wycofaliscie, oby tym razem było tak samo.
34808
2 weeks ago
Swego czasu tworzyłem sobie drinki z kłódka na sprzedaż itemow za energię, bo czekałem na taki event i do teraz się nie doczekałem, a jeszcze teraz info usuniemy Ci drink, bo ma kłódkę. Bez jaj.
17532
2 weeks ago
mam nadzieje ze dacie teraz coś mocnego do trenowanie aby te driny można było w korzystny sposów wykorzystać :)
1003
2 weeks ago
@Gustlik17 Dobry pomysł! Przekażę sugestię! 🫡
10182
2 weeks ago
zbanowaliście połowe serwera bo ludzie się z wami nie zgadzali, wszystko jest robione nie wiadomo pod co. W jakim celu zostały wprowadzone drinki xp 7 które każdy praktycznie trzyma na dobrą okazje i jak uzbiera zasoby a wy musicie jak zwykle zmienić bo po co słuchać lepiej się tylko droczyć z ludźmi.
1003
2 weeks ago
@gummygear Bzdura - bany są nakładane wyłącznie w przypadku jednoznacznego naruszenia regulaminu gry, a nie za odmienne zdanie czy krytykę. Proszę o wstrzymanie się od snucia takich teorii bez pokrycia w faktach. Drinki VII zostały wprowadzone jako unikalna nagroda przy jednej z pierwszych edycji Igrzysk i przez długi czas miały charakter wyjątkowy. Rozumiemy też, że zarządzanie zasobami to ważny element FootballTeam, dlatego po aktualizacji będzie można ponownie zaliczyć zadania za OVR i UM oraz zdobywać drinki z passa, kalendarza czy wymiany kolekcji. Tylko element usunięcia drinków tak bardzo Cię poruszył? Czy cała aktualizacja?
59152
2 weeks ago
Czy nie możecie zrobić choć jednej aktualizacji bez zabierania? Czemu musieliście wrzucić te drinki? Naprawdę?????
1003
2 weeks ago
@Endrju Mlotek Mieliśmy świadomość, że reakcja graczy na decyzję o usunięciu drinków z ekwipunków w związku z nadchodzącą aktualizacją nie będzie pozytywna, jednak z perspektywy stabilności całego systemu była niezbędna. Z pozytywnych aspektów - wprowadziliśmy bonusy do sprzedaży drinków, zwiększyliśmy na stałe limit Energii możliwej do zdobycia w tym module oraz resetujemy zadania za OVR i UM, co oznacza dodatkowy zastrzyk zasobów tuż po aktualizacji. 😊
59152
2 weeks ago
@FanaBerry i dobrze ze wprowadziliscie poprawki, to powoduje ze jakos sie trzymam. jednak tak drastyczne zmiany sa bolesne :( teraz poprosze poprawki juz calkowicie radosne :D
Deleted account
2 weeks ago
30622
2 weeks ago
Zapłaciłem wam euro za zdobycie 4 drinków XP VIi z Season pass a wy mi teraz proponujecie wymienić to na 400k ene lub 12 gwiazdek. Cos z wami nie tak?
1003
2 weeks ago
@Rocket78 Masz prawo czuć się zawiedziony. Wiedzieliśmy, że decyzja o wyczyszczeniu drinków, związana z nadchodzącą aktualizacją, nie spotka się z entuzjazmem, ale była konieczna z perspektywy całego systemu. Pamiętaj też, że przed wdrożeniem możesz te drinki wykorzystać do treningu lub skorzystać z dostępnych opcji wymiany.
45534
2 weeks ago
Czyli karnet za ktory place 100zl lub 6500 kredytow daje mi teraz drinko, które zabierzecie. Kolekcje kart, ktore wymienialem dalyi drinki, ktore zabierzecie. Kolekcje specjalne, ktore wymienialem zeby miec drinki na zapas daly mi drinki, ktore zabierzecie. Alternatywa jest sprzedanie tego za 10k energii, bo skad inaczej wziac energie, zeby przetrenowac cos co sie zbieralo na ogrzyska klubowe. Jaka mam gwarancję, ze kazda kolejna rzecz, ktora sobie zbiore na zapas nie zostanie mi zabrana? Ta aktualizacja tak potrzebna wprowadza tez najwiekszy absurd jaki wymyśleliscie. I nie znajdzie ani jednego zwolennika.
1003
2 weeks ago
@Czavi Dzidernandez Sprostuję - drinki z kłódką będą usuwane wyłącznie z ekwipunków. Nie znikają z gry. Nadal będzie można je zdobywać/odebrać jako nagrody za kolekcje, zadania czy inne aktywności - dokładnie tak, jak miało to miejsce przy niedawnym usunięciu paczek kart z ekwipunków. Zmiana dotyczy uporządkowania obecnych zapasów przed wdrożeniem nowego systemu, a nie trwałego wycofania tych przedmiotów z gry.
45534
2 weeks ago
@FanaBerry Ale ja bardzo dobrze wiem jak to działa. I jest zdecydowana róznica porownujac to do paczek kart. paczki kart gracz otwiera i karty mu zostaja. Wypicie wszystkich drinkow w 10 dni sensu nie ma. Sprzedanie tych zbieranych za energie je rekompensuje, ale nie wszystkie. Pierwszy problem to, ze w ciagu roku szlo zebrac wiecej drinkow niz wynosi ten limit. Mi np. zostalo ponad 200, ktore sie zmarnuja. A druga sprawa, ze 250k eny wcale nie rekompensuje drinkow 1k expa, ktore ludzie zbierali. jak ktos mial ich kilka to nie ma mozliwosci ich wykorzystac sensownie. No i ostatnia kwestia o ktorej oboje wiemy piszac "uporzadkowanie" macie na mysli zabranie ich z kont graczy. Nie mamy teraz juz zadnej gwarancji, ze jutro nie postanowicie "uporzadkowac" itemow na serwerze i zaczniemy od zera. Nawet jesli zamiar ma sens, bo moze ma. To gracze powinni byc o tym informowani zdecydowanie wczesniej. Chociaz 2/3 miesiace. i wtedy gracze moga zdecydowac w jaki sposob chca ich uzyc, a sprzedaj lub strac.
100016
2 weeks ago

Latest news